معرفی داستان بازی Ghost of tsushima

Ghost of tsushima یکی از برترین بازی هایی است که توانسته رویای دیرینه ی سامورایی شدن را برآورده کند. این بازی پرطرفدار احتمالاً محبوب دنبال کنندگان هنر هشتم و به خصوص علاقمندان به پلی استیشن می باشد. این بازی که جدیدترین ساخته استودیو ساکرپانچ می باشد جزو جاه ‌طلبانه ترین و بزرگ ترین بازی ها برای این استودیو به شمار می‌رود.

معرفی بازی Ghost of tsushima

شبح با گوست و سوشیما یک بازی ویدیویی بوده که در سبک اکشن و ماجراجویی و مخفی کاری می باشد. این بازی که توسط ساکرپانچ توسعه یافته در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شده است. در این بازی، بازیکن می تواند در محیط جهانباز کاوش کرده و به طور کلی داستان بازی در سرزمین تسوشیما می باشد که در اولین تهاجم مغولان به سرزمین ژاپن است. این بازی به گونه ای است که از زاویه دید سوم شخص دنبال شده و دارای راهنمایی هایی در خصوص پیدا کردن مسیر نخواهد بود و بازیکن باید با اسب نقاط مختلف نقشه را طی می کند. نحوه بازی همچنین به گونه ای است که بازیکن نقشه ای داشته و  برای رسیدن به مکان ‌های مشکل از آن استفاده می ‌کنند. در این بازی بازیکن ماموریت های جانبی دارد و می تواند با دیگران نیز تعامل داشته باشد. هم چنین سلاح هایی که بازیکن قادر به استفاده از آن است شامل کاتانا و غیره بوده از طرفی قابلیت دوئل تک نفره با شخصیت های غیر قابل کنترل در این بازی به صورت اختیاری وجود دارد.

Ghost of tsushima

تاریخچه بازی ساکر بانچ با گوست او سوشیما

در خصوص تاریخچه بازی Ghost of tsushima لازم است بدانید سازنده این بازی بعد از این‌ که پنجمین نسخه از مجموعه بدنام را ساخته تصمیم گرفت تا یک بازی جهان باز دیگر بسازد. این تیم سازنده عقیده داشت که انتخابگری مرد در جهان بازی برای گیم‌ پلی اهمیت زیادی دارد؛ با این حال این استودیو در ساخت این بازی، جهانی خلق نموده که مسیر و نقطه هایی از بین انتخاب شده نداشته باشد و گیمر بتوانند با آزادی کامل دنیای بازی را کشف نماید. در اینجا سوالی که ممکن است برای شما در خصوص این بازی پیش بیاید این است که چگونه این استدیو غربی توانسته جهان شرقی یعنی کشور ژاپن را به تصویر بکشد؟ در این خصوص باید بدانید این تیم برای اطمینان کامل از این که این بازی یک نماینده دقیق از ژاپن فئودالی است، با کارشناسان فرهنگی و همچنین اساتید شمشیر باز مشورت نموده و همچنین از یک تیم صدابرداری استفاده کرده و آنها را به ژاپن فرستاده تا صداهای مختلف از جمله وزش باد، حیوانات و صدای پرندگان را ضبط کنند.

Ghost of tsushima

داستان بازی Ghost of tsushima 

و ما علاوه بر آنچه بیان شد در خصوص داستان بازی Ghost of tsushima  باید بدانید که بازی گوست او تسوشیما در سال ۱۲۷۴ جریان داشته و قهرمان آن به عنوان یک نجیب زاده با نام جین ساکای بوده که مهمترین وظیفه او دفاع از جزیره ساشیما و هدایت نیروهای مدافع از این سرزمین زیبا می باشد. جین ساکای بعد از مرگ پدر و مادرش زیر نظر عموی خود یعنی شیمورا بزرگ شده و شیمورا، جین را به عنوان یک سامورایی نجیب بزرگ کرده است. و اما داستان این بازی از روز حمله نیروهای مغول تغییر کرده که در این روز نیروهای مغول با حمله همه جانبه به سرزمین سوشیما این سرزمین را تسخیر کرده و همه سامورایی ها را به قتل می رساند و در اینجا برای جین و عمویش یک مصاف نابرابر رخ می دهد.

Ghost of tsushima

ویژگی های منحصر به فرد G host of tsushima

در خصوص ویژگی ‌های Ghost of tsushima باید بدانید که وجود سلاح های متنوع در این بازی یکی از منحصر به فردترین این ویژگی ها بوده به طوری که مسلماً در بازی هایی با مضمون مبارزه و جنگ، داشتن سلاح نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد. علاوه بر این باید بدانید این بازی برای پلی استیشن ۵ نیز دارای نسخه انحصاری می باشد. همچنین وجود شخصیت منفی جذاب در این بازی دیگر ویژگی منحصر به فرد آن به شمار رفته که موجب جذابیت بازی شده است و از طرفی استفاده از دیالوگ های ژاپنی در آن بی نظیر می باشد.

Ghost of tsushima

تفاوت بازی با گوست او سوشیما با بازی های هم سبکش

و اما اگر بخواهیم بازی Ghost of tsushima را با دیگر بازی های هم سبک مورد ارزیابی قرار دهیم باید بدانید که در این بازی، بازیکن می تواند از بهترین و بهترین سربازان مغول را برای رویارویی فرا بخوانند همچنین یکی دیگر از نقاط قوت این بازیم دوئل های آن است.