لذت واقعی بازی با خرید dualshock4

لذت بازی با پلی استیشن در صفحه نمایش های بزرگ و دوال شاک های پر سرعت و کاربردی خلاصه می شود. نسل جدید از کنترلر های بازی توسط شرکت سونی ارائه شده است dualshock4 نام دارد که چندین برتری و ویژگی جدید نسبت به سری های قبل به آن افزوده شده است.

دوال شاک 4 یا dualshock4

دوال شاک به دسته ی بازی های پلی استیشن اطلاق می شود که مستقیما توسط شرکت sony interactive entertainment به این نام نامگذاری شده است. دوال شاک یا dualshock به معنی شوک دوگانه است که به تعبیری این شوک از سمت دو طرف کنسول بازی به صورت همزمان به دستگاه ps4 القا می شود. دوال شاک 4 نسل چهارم دسته های پلی استیشن ساخته شده توسط شرکت سونی است که با ساخت دوال شاک های نسل 5 ام نام سری آن ها به Dual sense تغییر یافت. دوال شاک 4 شباهت بسیاری به کنترلر های سری 3 دارد اما برخی از ویژگی های جدید به آن اضافه شده است که لذت بازی را دو چندان می کند. dualshock4 از سرعت بسیار بالایی برخوردار است به قدری که پس از فشردن دکمه ی کنترلر دستور به سرعت به پلی استیشن منتقل می شود. اگر می خواهید به دلیل قدیمی شدن دسته های بازی خود بازی را نبازید دوال شاک 4 را انتخاب کنید.

dualshock4

مشخصات فنی دوال شاک 4

مشخصات فنی دوال شاک 4 به این شرح است که سبب منحصر به فرد بودن این محصول خاص شده است و در مدت زمان کمی جای دوال شاک 3 را گرفته است. برخی از این ویژگی ها عبارت است از :

  • قرار گرفتن دو دکمه ی جدید به جهت افزایش کارایی

  • قرار گرفتن دکمه ی share  (اشتراک گذاری ) به جهت اشتراک گذاری قسمتی از بازی در شبکه های اجتماعی

  • قرار گرفتن قسمت لایت بار در بخش پشتی کنترلر و اعلام هشدار با استفاده از تغییر رنگ ها

  • قابلیت اتصال با استفاده از بلوتوث

  • جایگذاری صفحه ی لمسی بر روی کنترلر

  • قابلیت ویبره در شرایط مختلف بازی

  • افزوده شدن 4 عدد پورت جدید به قسمت پشتی دوال شاک 4

  • قابلیت شارژ با پورت USB

  • سرعت بالا در انتقال

بازیکن حرفه ای با دیدن این مشخصات ذوق زده می شود!

dualshock4

انواع دوال شاک 4

دوال شاک 4 در انواع و رنگ های مختلفی تولید می شود که بسته به نیاز و سلیقه ی مشتری خریداری می شود. انواع مختلف دوال شاک فرق چندانی با هم نداشته و غالبا کارایی یکسانی دارند.

از انواع dualshock4 می توان به این موارد اشاره کرد :

  1. دسته ارتشی سبز و آبی  DUALSHOCk4 GREEN ARMY

این دسته برای آن سری از بازیکنانی طراحی شده است که علاقه ی بسیاری به گیم ها با فضای جنگی دارند. این دسته ها در دو رنگ سبز و آبی عرضه می شوند.

  1. دسته قرمز و بنفش Electric Purple ،DUALSHOCK4 RED

دسته ی قرمز و بنفش از سری دسته های کلاسیک است که اغلب مورد توجه نوجوانان است.

  1. دسته نوک مدادی DUALSHOCK4 STEEL BLACK

دسته ی نوک مدادی دوال شاک 4 رنگ زیبا و شکیل دارد که اغلب توسط بازیکنان حرفه ای انتخاب می شود.

  1. دسته رز گلد DUALSHOCK 4 ROSE GOLD

دسته رز گلد رنگ بندی بسیار شیک و خاصی دارد که توسط افراد خاص خریداری می شود.

  1. دسته سفید DUALSHOCK 4 WHITE

دسته ی سفید شیک ترین نوع کنترلر های دوال شاک محسوب می شود اغلب  این رنگ طرفدار بسیاری دارد.

  1. دسته سرمه ای DUALSHOCK 4 MIDNIGHT BLUE

خرید dualshock4

خرید دوال شاک از حساسیت بسیاری برخوردار است چرا که قیمت بالای این محصول حساسیت خرید آن را افزایش می دهد. خرید دوال شاک 4 می بایستی از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر صورت گیرد و همراه با خرید کنترلر برگه ی ضمانت آن نیز توسط مشتری دریافت شود. به هنگام خرید مشخصات فنی این محصول را نیز به دقت مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید و یا تعویض کنترلر خود کنید. خرید دوال شاک از طریق فروشگاه psgharb که دارای اعتبار چندین ساله است بهترین راه است.

dualshock4

قیمت بندی این محصول

دوال شاک ها تقریبا از قیمت بالایی برخوردارند. محدوده ی قیمت دوال شاک متغیر است و دوال های شاک های دست دوم قیمت نسبتا پایین تری نسبت به قیمت کنترلر های نو دارند. دوال شاک های دست دوم این فروشگاه با کیفیت بالا ارائه می شود و از کار افتاده نمی باشند.اگر قصد خرید از این فروشگاه را داشته باشید مقداری تخفیف برای شما در نظر گرفته خواهد شد. در صورتی که به فروشگاه های دیگر سر بزنید متوجه خواهید شد که فروشگاه psgharb بهترین قیمت دوال شاک 4 را ارائه می دهد.