توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های  پی اس غرب منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پی اس غرب تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پی اس غرب اقدام کند.

همچنین طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

محصولات ارایه شده در وب‌سایت و فروشگاه پی اس غرب به صورت مستقیم وارد شده و یا از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود

ثبت سفارش در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته قابل انجام می‌باشد.
کلیه سفارشات ثبت شده تا ساعت 19 روزهای کاری (شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران )، در همان روز پردازش و بررسی می‌شوند .

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه پی اس غرب به وسیله ارسال ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید و در صف پردازش قرار می‌گیرند.

در صورتی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته باشید با شما تماس گرفته می شود.

پی اس غرب همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای پی اس غرب محفوظ است.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید یا انصراف مشتری، کاربر باید در اولین فرصت با استفاده از روش‌های مندرج در وب‌سایت که در قسمت تماس با ما ذکر شده است، مراتب را به فروشگاه پی اس غرب اطلاع دهد. پس از بررسی، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

پی اس غرب تمام دقت خود را در زمینه قیمت‌گذاری و ثبت موجودی به کار می بندد، اما در صورت بروز مشکل و اشتباه در این مورد، سفارش کنسل خواهد شد و فروشگاه در اسرع وقت وجه دریافتی را به حساب مشتری واریز می نماید.

توجه کنید وارد نمودن اطلاعات کامل و صحیح کاربر یا دریافت کننده کالا در هنگام خرید، از پیش آمدن هرگونه مشکل جلوگیری می‌کند.

با توجه به اینکه بسته‌بندی محصولات در پی اس غرب با دقت و استاندارد بالایی انجام می‌پذیرد و ارسال نیز از طریق پست و یا شرکت‌های معتبر حمل و نقل صورت می‌گیرد، در صورت بروز خسارت در زمان ارسال، فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور، پرداخت خسارت را پیگیری می‌نماید. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۶ ساعت کاری پس از تحویل سفارش، به خدمات پس از فروش فروشگاه پی اس غرب اطلاع داده شود و کالای آسیب‌دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات به خدمات پس از فروش فروشگاه ارسال شود.

تذکر:

مشتریان گرامی می‌بایست کالای خریداری شده را در هنگام تحویل از مامور پست یا پیک پی اس غرب، بررسی نمایند و در صورت هرگونه مغایرت و یا خرابی، از دریافت محصول خودداری فرمایند. در غیر اینصورت «دریافت کالا» به معنای صحیح و سالم بودن محصول تلقی خواهد شد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

پی اس غرب به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

پی اس غرب متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت پی اس غرب ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات پی اس غرب ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط پی اس غرب جزئی از اموال پی اس غرب محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پی اس غرب است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای پی اس غرب محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط پی اس غرب و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار پی اس غرب است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت پی اس غرب و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای پی اس غرب محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات پی اس غرب ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. پی اس غرب محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

۱۸ سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.psgharb.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت پی اس غرب هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.psgharb.com ندارد.

نقدها و نظرات

۱- بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.

فروشگاه پی اس غرب هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در مورد محصولات را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی فروشگاه درباره محتویات نظر نیست.

لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند. همچنین در درج نظرات خود، نهایت دقت را در مورد صحت آن به عمل آورند.

خریدهای دیجیتالی

در زمینه خریدهای دیجیتالی، کدهای دیجیتالی به هیچ عنوان قابل برگشت نیستند. گفتنی است که خرید کد اشتباه، قابل بازگشت نخواهد بود و فروشگاه پی اس غرب هیچ مسئولیتی در مقابل آن ندارد

احراز هویت

برای سفارشات اینترنتی و تلفنی، احراز هویت خریدار را انجام می‌دهد. برای سفارش‌های ۱ تا ۳ میلیون تومان، احراز هویت از طریق تماس با تلفن ثابت مشتری انجام می‌شود. برای سفارش‌های بالای ۳ میلیون تومان، لازم است که عکس اصل «کارت ملی» یا «گواهی نامه رانندگی» یا «پایان خدمت» شخص پرداخت کننده در کنار «کارت بانکی شخص پرداخت کننده» مشتری برای کارشناسان بخش فروش ارسال شود. توجه داشته باشید این دو کارت باید کنار هم قرار گرفته و در قالب یک عکس ارسال شود. همچنین عکس به‌هیچ‌وجه نباید ناقص یا کراپ شده باشد. پس از ارسال عکس، مراحل ارسال سفارش شما انجام خواهد شد

محتوا

فروشگاه پی اس غرب نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است فروشگاه پی اس غرب تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه پی اس غرب دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

کلیه محتویات سایت فروشگاه، شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت فروشگاه پی اس غرب تعلق دارد.