فروش پلی استیشن اورجینال در انواع مختلف

دستگاه پلی استیشن امروزه به یکی از سرگرمی های جدایی ناپذیر هر خانه ای تبدیل شده است. افرادی که به فکر خرید و فروش پلی استیشن هستند یا برای تعویض پلی استیشن قدیمی خود اقدام به خرید می کنند و یا برای بار اول قصد خرید پلی استیشن را دارند.

پلی‌استیشن (کنسول بازی)

پلی استیشن و یا کنسول بازی نوعی دستگاه است که فقط جنبه ی سرگرمی دارد و از آن برای انجام بازی های  ps4 استفاده می شود. امروزه پلی استیشن ها محبوبیت خاصی در بین جوامع امروزی دارند که این محبوبیت رفته رفته بیشتر می شود. تولد پلی استیشن به دهه 90 بر میگردد که از زمان تابه حال محبوبیت این محصول کاهش نیافته است. پلی استیشن ها  و دسته های بازی پلی استیشن از زمان ساخت تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است به نحوی که نمونه های امروزی پلی استیشن ها با نمونه های اولیه قابل مقایسه نیست. از آنجایی که با پیشرفت پلی استیشن ها امکانات و خصوصیات جدیدی به کنسول های بازی افزوده می شود نیازی جدی به تعویض کنسول بازی پلی استیشن احساس می شود. برای خرید پلی استیشن با کیفیت و فروش پلی استیشن قدیمی خود تنها به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا به جای خرید یک جنس اورجینال برای خرید جنس بنجل هزینه نکنید. امروزه پلی استیشن در انواع پلی استیشن پرو ، پلی استیشن اسلیم و پلی استیشن معمولی عرضه می شود.

فروش پلی استیشن

فروش پلی استیشن معمولی

یکی از انواع پلی استیشن ها پلی استیشن معمولی است. همانطور که از نامش مشخص است معمولی ترین نوع پلی استیشن به شمار می آید. ابعاد این پلی استیشن 30 در 27 در 5.2 است که نسبت به مدل اسلیم بزرگ تر است. نکته ی دیگری که در مورد پلی استیشن معمولی وجود دارد توان مصرفی آن است که این مدل 250 وات برق در ساعت مصرف می کند. پورت های این مدل از پلی استیشن ها همانند پلی استیشن های اسلیم است و تفاوت چندانی ندارد. قیمت پلی استیشن معمولی در مقایسه با سایر مدل های پلی استیشن در میانه قرار دارد یعنی قیمت پلی استیشن معمولی از قیمت پلی استیشن اسلیم بیشتر و از قیمت پلی استیشن پرو کمتر است. جهت خرید و فروش پلی استیشن معمولی فروشگاه psgharb را انتخاب کنید و پلی استیشن اورجینال ، با کیفیت و گارانتی دار دریافت کنید.

فروش پلی استیشن

فروش پلی استیشن اسلیم

باریک ترین و کوچک ترین نوع پلی استیشن ، پلی استیشن اسلیم است. اسلیم در معنای لغوی به معنای باریک است که دلیل نامگذاری این محصول را مشخص می کند. این پلی استیشن های کوچک در مقایسه با هر دوی دیگر انواع پلی استیشن یعنی پلی استیشن پرو و پلی استیشن معمولی کوچک هستند. این مدل از پلی استیشن ها پورت های کمتری نسبت به دو مدل بالاتر از خود دارند ولی کارآیی آن هیچ فرقی با آن ها ندارد و به اندازه آن ها با کیفیت است. ابعاد این نوع از پلی استیشن 26 در 28 در 3.5 بوده و توان مصرفی آن به 165 وات بر ساعت می رسد که اقتصادی ترین نوع پلی استیشن هم از بابت قیمت و هم از بابت توان مصرفی محسوب می شود. فروش پلی استیشن اسلیم و سایر انواع پلی استیشن ها در فروشگاه psgharb با قیمتی کاملا استثنایی عرضه می شود.

فروش پلی استیشن

فروش پلی استیشن پرو

قدرت مند ترین نوع پلی استیشن که طرفدار بسیاری دارد پلی استیشن پرو است. این نوع از پلی استیشن اندازه و حجم بزرگ تری نسبت به دو مدل قبلی دارد و بسیار با کیفیت عمل می کند. اگر می خواهید بازی های پلی استیشن را در با کیفیت بیشتر و روان تری بازی کنید بهتر است پلی استیشن پرو را انتخاب کنید. این پلی استیشن رنگ های بازی را شاداب تر و پر رنگ تر نشان می دهد که لذت بازی را دو چندان می کند. قطعات و روکشی برای ساخت این مدل از پلی استیشن به کار می رود نیز بسیار با کیفیت است که عملکرد ویژه ی این پلی استیشن را تایید می کند.

فروش پلی استیشن

پلی استیشن پلاس چیست؟

پلی استیشن پلاس نوعی فضای برنامه ای است که امکان خرید و نصب بازی های متعدد و یا سایر اعمال مربوطه به پلی استیشن را فراهم می کند. پلی استیشن نوعی شبکه ی آنلاین است که تنها در صورت وجود اینترنت کار می کند. با عضویت در پلی استیشن پلاس می توانید بازی های آنلاین و یا بازی های آنلاین رایگان نیز انجام دهید که برای رفع یکنواختی بسیار مفید است. شرط بازی های آنلاین اشتراک و بکارگیری مداوم از پلی استیشن پلاس است که در این صورت ماهانه 2 الی 3 بازی رایگان به شما هدیه داده می شود. تماشای فیلم ، کلیپ و گوش دادن به آهنگ های جدید نیز با پلی استیشن پلاس میسر است.