خرید بازی پلمپ ps4 اورجینال و اصل

اغلب افرادی که در نصب بازی ps4 به صورت نرم افزاری به مشکل بر می خورند به سراغ خرید بازی پلمپ ps4 می روند. خرید بازی واقعی پلمپ و اورجینال از دغدغه های همیشگی گیمر هاست. این فروشگاه با عرضه دیسک های ps4 اورجینال این مشکل را رفع کرده است.

بازی پلمپ ps4

بازی پلمپ ps4 به آن دسته از بازی های پلی استیشن گفته می شود که به صورت کاملا نو عرضه می شوند. بازی پلمپ ps4 در برای بازی کارکرده ps4 قرار می گیرد. خرید بازی پلی استیشن پلمپ مزایای بسیاری دارد که مهمترین آن نصب آسان است. فروشگاه psgharb با بیش از 10 سال سابقه در زمینه عرضه و فروش بازی های ویدئویی از با تجربه ترین فروشگاه های تهران به شمار می آید که به فروش بازی پلمپ ps4 نیز می پردازد. این فروشگاه که به تازگی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است در قبال مشتری خود احساس می کند و نشان تعهد و حس مسئولیت این مجموعه عرضه محصولات اورجینال و با کیفیت است. پس از خرید بازی پلمپ ps4 از این فروشگاه می توانید جهت رفع مشکلات نصب با تیم فنی تماس بگیرید و مشاوره ی رایگان دریافت کنید.

بازی پلمپ ps4

خرید بازی پلمپ ps4

خرید بازی پلی استیشن 4 به روش های مختلفی امکان پذیر است. تهیه و نصب بازی ps4 هم از طریق فروشگاه پلی استیشن به صورت نرم افزاری و آنلاین و هم به صورت فیزیکی و با استفاده از دیسک صورت می پذیرد. برای خرید بازی پلمپ ps4 در ابتدا اطلاعات بازی مورد نظر را به درستی مطالعه کنید و در مورد ژانر بازی تحقیق کنید. ممکن است پس از خرید بازی متوجه شوید که ژانر بازی باب میل شما نیست. این فروشگاه عرضه کننده انواع بازی ها  در ژانر های مختلف مانند ترسناک ، جنگی ، ماجراجویی و اکشن است که این تنوع نشان از احترام متقابل به مشتری است. تمامی بازی ها با گارانتی فروخته می شود و این امکان را به مشتری می دهد که در صورت لزوم دیسک بازی را به فروشگاه ارجاع دهد. پس از تکمیل فرآیند خرید در طی چند روزی کاری منتظر بسته خود حاوی بازی پلمپ ps4 باشید. ارسال بازی های پلی استیشن توسط این فروشگاه به تمامی نقاط کشور بی هیچ محدودیتی امکان پذیر است. بهتر است بسته های ضرب دیده را از مسئول پست تحویل نگیرید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

مزایای خرید بازی پلمپ پلی استیشن

خرید بازی پلی استیشن چند مزیت استثنایی و خاص دارد که این مزیت های به هنگام خرید بازی به صورت نرم افزاری وجود ندارد. این مزیت ها عبارت اند از :

  1. در خرید بازی پلمپ ps4 شر ارور های مختلف که به هنگام نصب بازی به صورت نرم افزاری بروز می دهد خلاص می شوید.
  2. با خرید بازی می توانید کلکسیونی از بازی های مختلف داشته باشید و آنها را نگه دارید.
  3. اگر قصد نگه داشتن بازی خریداری شده را ندارید می توانید بعد ها آن به فروش برسانید که البته شرط فروش بازی کارکرده نگهداری از دیسک به صورت کاملا سالم است.

علاوه بر مزایای استفاده از بازی پلمپ، خرید از این فروشگاه مزایای دیگری را شامل حال مشتریان خود می کند که به این موارد می توان اشاره کرد :

  1. مشتری حق انتخاب متعددی دارد و می تواند پس از بررسی دقیق بازی ها اقدام به خرید کند.
  2. شخص مشتری می تواند بدون آنکه وقت خود را برای رفتن به فروشگاه تلف کند بسته را درب منزل خود تحویل بگیرد.
  3. قیمت هایی که در این فروشگاه عرضه می شود کاملا مناسب است.

قیمت بازی پلمپ پلی استیشن

بحث بعدی در خرید بازی پلمپ بحث قیمت آن است. اغلب قیمت بازی های پلی استیشن اورجینال به دلایلی مختلفی مانند نوسانات بازار ارز تحت تاثیر است که این نوسانات از عهده ی فروشگاه خارج است. اگر می خواهید از قیمت های به روز بازی های پلی استیشن با خبر شوید می توانید قبل از خرید به gamestope.ir مراجعه کنید و سپس اقدام به خرید بازی کنید. این سایت قیمت های به روز بازی پلمپ ps4 را به صورت دلار اعلام می کند.

بازی های پلمپ و جدید 2020

برخی از بازی های پلمپ ps4 که در این فروشگاه به فروش می رسند به این شرح است که برای خرید هر یک از آنها کافیست به صفحه اصلی و سپس به قسمت خرید بازی پلمپ مراجعه کنید :

  1.  بازی Days Gone ریجن 2
  2.  بازی PES 2020 ریجن 4
  3.  بازی فیفا 2020
  4.  بازی کیف ضد ضربه
  5.  بازی ride ps4
  6. بازی red dead redemption 2
  7. بازی crash team racing ریجن 3
  8. بازی world war z ریجن 2
  9. بازی battlefield v ریجن 2