نمایندگی معتبر و مجاز فروش dualshock4

 بسیاری از افراد به بازی های کامپیوتری علاقه نشان می دهند و به دنبال یک گیم ایده آل هستند تا از آن لذت ببرند که کنسول بازی سونی یکی از بهترین های بازار می باشد. حال بسیاری از نمایندگی های معتبر و مجاز در زمینه فروش dualshock4 مشغول فعالیت هستند و به گیمرها در تهیه یک دسته بازی مدرن و پیشرفته کمک می کنند.

دسته بازی سونی dualshock4 از بهترین تولیدات شرکت سونی محسوب می شود که از قابلیت ها و امکانات متنوعی برخوردار است و تجربه بازی هیجان انگیز و لذت بخش را برای گیمر فراهم می کند؛ بنابراین اگر به دنبال تهیه و خرید دسته بازی dualshock4 هستید، پیشنهاد می کنیم به نمایندگی های معتبر فروش dualshock4 از قبیل سایت پی اس غرب مراجعه کنید.

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا شما را با بهترین دسته بازی شرکت سونی و نمایندگی فروش آن بیشتر آشنا کنیم؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با دسته بازی سونی dualshock4

دسته بازی سونی dualshock4 نسخه توسعه یافته Dual Shock 3 محسوب می شود که با امکانات و قابلیت های بهتری تولید و روانه بازار شده است. این مدل دسته بازی از یک تاچ پد مجهز به اسپیکر برخوردار می باشد و دکمه Share این مدل دسته بازی سونی، امکان بازی گروهی را برای گیمرها فراهم می کند تا لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنند.

دسته بازی dualshock4 از بهترین تولیدات شرکت سونی در زمینه دسته های بازی شناخته می شود که با قابلیت های منحصر به فرد خود توانسته به پرفروش ترین محصول بازار لوازم جانبی کنسول بازی تبدیل شود. فرم کلی دکمه های این مدل دسته بازی مانند گذشته از دو استیک شستی استاندارد، پد دکمه های جهت و پد دکمه های عملکرد تشکیل شده و با طراحی برجسته و برآمده دکمه ها، مشکل لیز خوردن انگشت از روی دکمه ها را تا حد زیادی برطرف کرده است.

دسته بازی سونی dualshock4 از سنسور تشخیص تراز و موتور لرزاننده مناسب برخوردار می باشد و با به کارگیری تکنولوژی اشتراک گذاری، به بهترین دسته بازی برند سونی تبدیل شده است؛ بنابراین اگر به دنبال خرید این مدل دسته بازی هستید، توصیه می کنیم به نمایندگی های معتبر فروش dualshock4 مراجعه کنید.

فروش dualshock4

چرا خرید دسته سونی dualshock4؟!

دسته بازی سونی dualshock4 به عنوان نسخه بهبود یافته مدل پیشین به بازار عرضه شده و به بهترین دسته بازی برند سونی تبدیل شده است. بسیاری از نمایندگی های فعال لوازم جانبی کنسول بازی در زمینه خرید و فروش dualshock4 مشغول فعالیت هستند و گیمرها می توانند با خیال راحت و آسوده به خرید دسته سونی dualshock4 اورجینال اقدام کنند.

به طور کلی دلایل زیادی در تبدیل شدن دسته بازی dualshock4 به بهترین تولید شرکت سونی موثر بوده اند تا افراد به خرید این محصول تمایل پیدا کنند.

قابلیت های و امکانات منحصر به فرد دسته بازی dualshock4

  • وزن پایین (210 گرم)
  • طراحی ارگونومیک دسته و دکمه های مقعر آن
  • برخورداری از ستون نوری
  • موتور لرزاننده
  • قابلیت اشتراک گذاری گروهی
  • تنوع رنگ
  • تاچ پد مجهز به میکروفون
  • بلوتوث
  • قابلیت اتصال هدست
  • قابلیت شارژ شدن

فروش dualshock4

سایت پی اس غرب؛ نمایندگی فروش dualshock4

دسته بازی dualshock4 که برای کنسول بازی سونی PlayStation 4 طراحی و تولید شده است، با توجه به امکانات و قابلیت های منحصر به فردی که دارد، به بهترین دسته شرکت سونی تبدیل شده که بسیار کم نقص می باشد. در حال حاضر بسیاری از نمایندگی های فعال لوازم جانبی کنسول بازی از قبیل پی اس غرب در زمینه عرضه و فروش dualshock4 مشغول فعالیت هستند و به گیمرها در خرید dualshock4 اورجینال و اصل با قیمت مناسب خدمات ارائه می دهند.

بنابراین اگر به دنبال تهیه دسته بازی سونی dualshock4 هستید، توصیه می کنیم به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر و مجاز عرضه دسته بازی سونی از جمله سایت پی اس غرب مراجعه نمایید.

فروش dualshock4

قیمت فروش dualshock4

کنسول بازی سونی به عنوان پرطرفدارترین و پرفروش ترین کنسول های بازی در سراسر جهان شناخته می شود که نسل های مختلفی از آن با قابلیت های منحصر به فردی به بازار عرضه شده است. حال گیمرها برای لذت بردن از بازی با این کنسول ها به یک دسته پیشرفته نیاز دارند که بهترین دسته بازی کنسول PlayStation 4 با نام dualshock4 روانه بازار لوازم جانبی کنسول بازی شده است.

قیمت فروش dualshock4 در نمایندگی معتبر عرضه لوازم جانبی کنسول بازی تحت تاثیر فاکتورهای مختلف تعیین می شود؛ از این رو برای استعلام قیمت دقیق dualshock4، می توانید با کارشناسان این حوزه در سایت پی اس غرب تماس برقرار کنید یا به صورت حضوری به نمایندگی های معتبر عرضه و فروش dualshock4 مراجعه کنید.

فروش dualshock4