سایت خرید بازی پلمپ ps4 با قیمت مناسب

یکی از بزرگترین فروشگاه های که در آن امکان خرید بازی پلمپ ps4 وجود دارد و مشتریان می توانند این بازی ها را در بهترین کیفیت تهیه کنند سایت پی اس غرب می باشد. حال خریداران عزیز می توانند جهت آشنایی با جدیدترین بازی های ps4 در ادامه با ما همراه باشند.

خرید بازی برای پلی استیشن ۴ از پی اس غرب

با توجه به اینکه هر روزه بازی های جدیدی برای پلی استیشن ۴ روانه بازار می شود طبیعتا افرادی که قصد دارند اقدام به  خرید بازی پلمپ ps4 نمایند لازم است ابتدا با تعدادی از بهترین بازی ها آشنا شوند از این رو ما سعی کرده ایم در ادامه ‌ها ژانرهای مختلفی را از این بازی ‌ها معرفی کرده تا مخاطب بتواند با در نظر گرفتن سلیقه خود اقدام به خرید این بازی ها نماید. توجه داشته باشید یکی از راحت ترین و بهترین روش ها جهت خرید این بازی ها مراجعه به سایت پی اس غرب است.

خرید بازی پلمپ ps4

خرید بازی پلمپ ps4 وسترن جهان باز

یکی از منحصر به فرد ترین بازی‌ هایی که در صنعت بزرگ بازی ساخته شده است و محبوبیت زیادی دارد، بازی Red dead redemption 2 ۲ می باشد. این بازی با توجه به این که ترکیبی از گیم‌ پلی محشر و داستان عالی می باشد، طبیعتا مخاطب را به خود جذب می کند. این بازی دارای شخصیت های بسیار جذاب بوده و جزئیات زیادی دارد که این امر موجب شده نظرات بسیار مثبتی از منتقدان داشته باشد.افرادی که قصد خرید بازی پلمپ ps4 وسترن جهان باز را داشته باشند باید بدانند که این بازی اکشن-ماجراجویی بوده و در سوم شخص و اول شخص قابل بازی می باشد و از این رو پیشنهاد می شود هرگز تجربه این بازی را از دست ندهید.

خرید بازی پلمپ ps4

ابرقهرمانی از بهترین بازی های پلی استیشن ۴

یکی دیگر از بازی های انحصاری برای کنسول ps۴ که بر اساس ابر قهرمان شخصیت های مارول ساخته شده است، بازی اسپایدرمن می باشد. این بازی به گونه ای بوده که منتقدان از آن به عنوان یکی از بهترین بازی های ابرقهرمانی یاد کرده اند. داستان بازی به گونه ای است که در شهر نیویورک سیتی جریان داشته و اکشن آن ماجراجویی می باشد. جهان باز موجود در این بازی شما را قادر به شخصی سازی شخصیت خود می کند که این امر موجب شده در سه روز اول ۳.۳ میلیون نسخه از این بازی به فروش برسد. با این وجود می ‌توان گفت اگر شما هم قصد دارید از سایت پی اس غرب یکی از بهترین بازی های پلی استیشن ۴ را خریداری کنید می توانید این بازی را تهیه نمایید. البته باید بدانید رده ‌سنی این بازی مثبت ۱۴ است.

خرید بازی پلمپ ps4

خرید بازی پلمپ ps4 اکشن ماجراجویی

افرادی که به دنبال خرید بازی پلمپ ps4 هستند لازم است بدانند بدون تردید یکی دیگر از برترین بازی هایی که در ژانر شوتر و ماجراجویی ساخته شده است، بازی Uncharted 4  می باشد. این بازی به طور کلی برای پلتفرم پلی استیشن ۴ ساخته شده است که دارای سبکی همانند فیلم های اکشن می باشد و از این رو از صحنه های انفجار و صحنه های سینمایی هیجان انگیز بهره برده است. در خصوص فروش آن نیز باید بدانید که در هفته اول ۲.۷ میلیون نسخه از آن به فروش رفته که آماری فوق العاده به حساب می آید. همچنین توجه داشته باشید که شما میتوانید این بازی را با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و به صورت تک نفره بازی کنید. با این وجود افرادی که به بازی‌ های اکشن و مخفی‌ کاری علاقه دارند پیشنهاد می شود به هیچ عنوان تجربه این بازی را از دست ندهند.

خرید بازی پلمپ ps4

خرید بازی God of war 4

اما علیرغم آنچه بیان شد یکی دیگر از بهترین بازی های پلی استیشن ۴ بازی گاد اف وار ۴ می باشد. این بازی که جز بهترین بازی های انحصاری پلی استیشن در سال ۲۰۱۸ می باشد به بازی خدای جنگ معروف شده است. داستان بازی به گونه ای است که شخصیت اصلی آن پدر شده و قرار است پسرش را آماده و تربیت نماید. اسلحه این شخصیت یک تبر جادویی است که طبیعتا هیچگاه خسته کننده نمی شود. افرادی که قصد خرید بازی پلمپ ps4 را دارند باید بدانند این بازی جنگی ماجراجویی، نسبت به سری قبلی خود ارتقا یافته و مکانیسم پیچیده‌ ای دارد. مراحل بازی به صورت دو بخش فرعی و اصلی است که این امر باعث شده افراد ساعات زیادی را با این بازی بگذرانند. رده سنی مناسب برای بازی گاد اف وار مثبت ۱۷ سال می باشد.