فروشگاه اینترنتی خرید بازی پلمپ ps4

مراکز زیادی برای عرضه و خرید بازی پلمپ ps4  وجود دارند‌. ولی احتمال دارد پیدا کردن یک سایت که بتوان با اطمینان کامل از طریق آن بازی ps۴ را خریداری کرد، برای بسیاری از افراد کار سختی باشد و نیاز به جستجو و تحقیقات زیادی در این زمینه داشته باشد. همچنین ممکن است شما برای خرید بازی پلمپ ps4 در سایت های زیادی  دنبال جستجوی این محصول باشید و محصول مورد نظر خود را نتوانید پیدا کنید.‌با استفاده از سایت پی اس غرب می‌توان بازی پلمپ ps۴ را سفارش داده و آن را خریداری نمود. خرید از این سایت یکی از روش های مقرون به صرفه و ارزان قیمت برای خرید بازی می ‌باشد.

خرید بازی پلمپ ps4

در رابطه با بازی های ps۴ باید گفت که این بازی ها دارای دو دسته تک نفره و چند نفره می باشند. همچنین کنسول ps۴ در سه مدل Playstation 4، PlayStation 4 Slim و PlayStation 4 Pro روانه بازار می‌شود. این سه مدل از نظر سخت افزاری دارای تفاوت‌های عمده‌ای به ویژه در پردازش با یکدیگر می باشند و تفاوت اصلی که به ps4 پرو با مدل های دیگر دارد در اجرای بازی با رزولوشن 4k و پردازش آن می‌باشد. در صورتی که قصد دارید این سه مدل را با یکدیگر مقایسه کنید، بهتر است که وارد سایت پی اس غرب شوید و با انواع بازی های ps۴ عرضه شده در این سایت آشنا شوید. بازی ps۴ عرضه شده در این سایت با توجه به درخواست مشتریان با گارانتی عرضه شده و به فروش می‌رسد. در این سایت بازی هایی که به فروش می رسند به صورت بسته های اصلی شرکت  Playstation می باشند. شما می توانید از طریق این سایت انواع بازی ps۴ را در سبک های مختلف اکشن، نقش آفرینی، ماجراجویی، ترسناک، ورزشی و غیره که مخصوص کنسول ps۴ می باشند را نیز خریداری کنید. کلیه بسته های ارسالی به صورت پستی به دست مشتریان خواهد رسید و همه سفارشات معمولاً ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت بعد تحویل مشتریان داده می شود.

خرید بازی پلمپ ps4

قیمت بازی ps4

یکی از دغدغه هایی که مشتریان برای خرید بازی پلمپ ps4 دارند، این است که قیمت این بازی چقدر می باشد؟ در واقع برای اینکه قیمت تمام شده کار برای شما کمتر صورت گیرد، می توانید به یک سایت معتبر مراجعه کرده و این محصول را به راحتی و از طریق اینترنت سفارش دهید. در سایت پیش رو لیستی از انواع بازی ps۴ وجود دارند که شما می توانید این محصول ها را مشاهده کرده و با در نظر گرفتن قیمت آن ها یکی از آنها را انتخاب کنید. در رابطه با قیمت انواع بازی ps۴ باید گفت که قیمت این محصول طبق فاکتورهای مختلف، سه سال تولید بازی، نوع برند آن و همچنین میزان عرضه و تقاضا و غیره با یکدیگر فرق خواهد داشت.

خرید بازی پلمپ ps4

انواع بازی ps4

بازی های ps4   دارای دو دسته بازی پلمپ ps4   و بازی کارکرده ps4  می باشند که در فروشگاه پی اس غرب شما می توانید جدیدترین بازی ها را با قیمت مناسب و همچنین با نماد الکترونیکی و نماد ساماندهی و درگاه معتبر بانکی خریداری کنید که این نشان دهنده اعتماد سازی قوی ای سایت می باشد. در رابطه با بازی های پلمپ ps4 باید گفت که بازی های پلمپ در واقع دارای هولوگرام هستند.

سایت پی اس غرب یکی از سایت های معتبر و محبوب برای خرید بازی پلمپ ps4 به شمار می آید. در این سایت شما می توانید بازی را با قیمت مناسب و همچنین کیفیت بالا تهیه کنید. جدیدترین بازی ها در سایت پی اس غرب عرضه می شوند.

خرید بازی پلمپ ps4

فرق بازی کارکرده Ps4 و بازی پلمپ ps4

فرقی که بازی های کارکرده ps۴ با بازی های پلمپ دارند، در این است که بازی های کارکرد نسبت به بازی‌های پلمپ دارای قیمت کمتری هستند و چون دیسک های بلوری ps۴ بسیار احتمال کمی دارد که دارای مشکل باشند، بنابراین برای بسیاری از افراد که توان خرید بازی پلمپ ps4 را ندارند، تهیه کردن بازی کارکرده ps۴ از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود. اما ممکن است بازی های کارکرده را همیشه نتوان خریداری کرد. زیرا افراد زیادی به دنبال پیدا کردن این دیسک ها بوده و خیلی زود ممکن است موجودی فروشگاه ها برای بازی های کارکرده تمام شود. بنابراین بازی های پلمپ ps۴ را می توان از طریق فروشگاه پی اس غرب با کیفیت بالا و جدیدترین نمونه ها خریداری کرد. برندهای مختلف بازی ps۴ در این فروشگاه به فروش می رسد.

خرید بازی پلمپ ps4

انواع ریجن های بازی ps4

در رابطه با بازی پلی استیشن ۴ باید گفت که این بازی دارای سه ریجن متفاوت بوده و به صورت زیر عرضه می شود:

Region 1

Region 2

Region 3

 در رابطه با ریجن های بازی ps۴ باید گفت که فرق این ریجن ها در نقاط جغرافیایی بازی می باشد. به گونه ای که بازی‌های ریجن 1 فقط در کنسول های آمریکا برای ریجن 1 به اجرا در می آیند و بازی‌های ریجن 2 در کنسول های ریجن 2 و اروپا و همچنین بازی ‌های ریجن 3 در کنسول های ریجن 3 و آسیا اجرا می شوند.

برای خرید بازی پلمپ ps4 باید گفت که بهترین ریجن آن ریجن ال می باشد که در همه کنسول های ps۴ می توان آن را اجرا کرد. ولی از نظر قیمتی نسبت به دیگر ریجن ها کمی ممکن است گران تر باشد.

خرید بازی پلمپ ps4

خرید بازی پلمپ ps4 از سایت پی اس غرب

یکی از ویژگی هایی که در سایت پی اس غرب وجود دارد این است که در این سایت علاوه بر خرید و فروش بازی ps۴ تعویض این بازیکن نیز صورت می‌گیرد. به ‌گونه‌ای که کاربران می‌توانند بازی‌های خود را در این سایت با یکی از بازی جدید تر نیز تعویض کنند و به راحتی و بدون پرداخت هزینه بازی جدید ps۴ را داشته باشند. اگر می خواهید بدانید قیمت خرید بازی پلمپ ps4 چقدر می باشد، یا به دنبال فروشگاهی هستید که این محصول را با کیفیت بالا عرضه کند، این سایت یکی از مراکزی است که شما می توانید از طریق آن برای خرید بازی ps۴ اقدام کنید و آن را خیلی سریع و راحت تحویل بگیرید. با خرید بازی پلمپ ps4 از این سایت می توان این محصول را سفارش داده و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کرده و بازی را در مدت زمان کوتاهی در منزل خود تحویل گرفت. مشتریان می توانند از هر جای ایران این محصول را سفارش داده و بازی ps4  برای آنها در زمان کوتاه ارسال خواهد شد.