فروش بازی دست دوم ps4 با قیمت فوق العاده

اگر قصد خرید چند عدد بازی دست دوم با قیمت های مناسب را دارید بهترین فروشگاه را انتخاب کرده اید. این فروشگاه از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش بازی دست دوم ps4 است. قیمت بازی ها در این فروشگاه بسیار استثنایی است و با کمترین سود در اختیار مشتری قرار داده می شود.

بازی دست دوم ps4 بخرید

بازی دست دوم ps4 به آن دسته از دیسک بازی های پلی استیشن گفته می شود که قبلا پلمپ آن ها باز شده و استفاده شده اند. برخی از افراد به دلایلی مانند تجمع دیسک های زیاد در خانه اقدام به فروش بازی های خود می کنند این دیسک ها تحت عنوان بازی دست دوم ps4 ارائه می شود. خرید بازی دست دوم ps4 هم دارای مزایا و هم دارای معایب است که اگر در هنگام خرید به چند نکته دقت کنید معایب نسبت داده شده به ببازی دست دوم ps4 را رفع خواهید کرد. برای مثال یکی از معایب خرید بازی دست دوم ps4 امکان ترک خوردگی و یا عدم کارکرد ایده آل دیسک است که این عیب با خرید بازی دست دوم ps4 از فروشگاهی معتبر رفع می شود. عدم توجه به خرید بازی کارکرده از فروشگاه معتبر باعث می شود که پول خود را دور بیندازید. اگر خریدار واقعی بازی دست دوم ps4 هستید بهترین فروشگاه را برای این امر انتخاب کرده اید.

بازی دست دوم ps4

فروش فوق العاده بازی کارکرده ps4

فروش بازی کارکرده پلی استیشن توسط فروشگاه های بسیاری صورت می پذیرد اما خرید بازی کارکرده ps4 از فروشگاه و مراکز معتبر ضامن کیفیت است و عدم ناکارآمدی دیسک های بازی را فراهم می کند. فروش بازی کارکرده ps4 توسط افراد محلی و کسانی که مقدار زیادی بازی دست دوم ps4 دارند نیز صورت می گیرد که خرید از آن ها اصلا توصیه نمی شود چرا که ممکن است دیسک ها تقلبی و یا نا سالم خریداری کنید. برای خرید بازی کارکرده ps4 از این فروشگاه معتبر به قسمت فروش بازی کارکرده ps4 بروید و پس از انتخاب نهایی نسبت به تکمیل فرم های خرید اقدام کنید. این فروشگاه تنها و تنها دیسک های بازی دست دوم با کیفیت ارائه می دهد چرا که در تشخیص دیسک های سالم از ناسالم تبحر خاصی دارد. فروشگاه psgharb در قیمت گذاری بر روی گیم های دست دوم نیز منصف است.

بازی دست دوم ps4

قیمت های باور نکردنی بازی دست دوم ps4

اگر به قسمت بازی های دست دوم ps4 در همین فروشگاه مراجعه کنید از قیمت های بی نظیر آن ها شگفت زده خواهید شد. قیمت بازی دست دوم ps4 در این فروشگاه به صورت عادلانه قیمت گذاری شده است و این امکان را به شخص می دهد که به جای خرید یک عدد بازی چند عدد انتخاب و سپس خریداری کند چرا که قیمت های مقرون به صرفه بازی های کارکرده در این فروشگاه اینترنتی بسیار وسوسه کننده است.

بازی دست دوم ps4

رفع مشکلات بازی دست دوم ps4

در برخی از موارد به دلایلی مانند قدیمی و کار کرده بودن دیسک دستگاه پلی استیشن دیسک را نمی خواند و یا پیام هایی مانند عدم وجود دیسک نشان می دهد. اگر در باز کردن بازی های دست دوم به مشکل برخورید راهکار های زیر را امتحان کنید :

  1. محل قرار گرفتن دیسک را به خوبی پاک کنید.
  2. بر روی دیسک خمیر دندان بمالید و با دستمال های پارچه ای نرم آن را پاک کنید. خمیر دندان بر روی خراش هایی که بر روی دیسک ایجاد شده است پر شده و باعث اجرا شدن آن می شود.
  3. مطمئن شوید که درب آن به خوبی بسته شود در صورتی که درب ناقص بسته شده باشد دستگاه دیسک را نمی خواند.

اگر در پس از بررسی راهکار های فوق همچنان مشکل تان با دیسک بازی دست دوم ps4 حل نشد با واحد های پشتیبانی و یا مراکز تعمیر پلی استیشن تماس بگیرید.

لیست بازی های دست دوم ps4

این فروشگاه عرضه کننده بازی های دست دوم در انواع و ژانر های مختلف است که به این شرح اند :

  1. بازی red dead redemption 2 ریجن 2        
  2. بازی drive club  
  3. بازی  Assassin's Creed Chronicles  ریجن-all-
  4. بازی Ghost Reckon: Breakpoint ریجن 2
  5. بازی کارکرده NEED FOR SPEED RIVALS ریجن ۲
  6. need for speed rivals ریجن All –
  7. بازی rayman
  8. بازی Project car ps4 ریجن 2
  9. بازی PES 2020 ریجن 4
  10. بازی red dead redemption 2 ریجن 2
  11. بازی crash team racing ریجن 3
  12. بازی Spiderman
  13. بازی world war z ریجن 2
  14. بازی battlefield v
  15. بازی battlefield 1
  16. بازی Lego Star Wars: The Force Awakens
  17. بازی mortal kombat 11
  18. بازی Wolfenstein Youngblood Deluxe Edition
  19. بازی Rocket League : Collector's Edition
  20. بازی Ghost Reckon: Breakpoint ریجن 2