10شوتر رویایی ps4

1- DOOM

چهارمین نسخه از سری بازی‌های محبوب doom که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. در این بازی شما در نقش یک سرباز فضانورد بی‌نام ظاهر می‌شوید که در کره ماه به جنگ موجودات شیطانی رها شده از جهنم می‌روید. سرعت مبارزات بازی بسیار بالا می‌باشد و تمامی مراحل بازی حالت پایان باز دارند. قابلیت آپگرید کردن شخصیت و اجرای اعدام شخصیت‌های دشمن در حالت خاص (Glory Kill Executions) از مهمترین ویژگی‌های این بازی می‌باشد . این بازی در سال ۲۰۱۶ جوایز بسیار زیادی از جمله بهترین موسیقی و بهترین بازی اکشن را دریافت کرد.

 

بازی doom

۲- Destiny 2

نسخه دوم بازی destinyال بعد از نسخه اول و در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این بازی شخصیت محور به صورت کامل در حالت آن ین می‌باشد. فضای بازی به صورت یک دنیای علمی تخیلی است که تمامی پلیرها از سراسر دنیا در یک مکان اشتراکی هستند که با کمک یکدیگر و یا به صورت مبارزه با پلیرهای دیگر ماموریت‌ها و داستان‌های بازی را انجام می‌دهند. همچنین امکان گشتن در سیاره‌های مختلف و تبادل با شخصیت‌های این مکان ها وجود دارد و نسبت به نسخه اول بازی پیشرفت‌های زیادی از لحاظ گیم‌پلی و داستان داشته است.

 

بازی destiny 2

۳- Call Of Duty : WWII

پس از ۹ سال دوری سری بازی‌های call of dutyهانی، در سال ۲۰۱۷ این نسخه چهاردهم بازی کال آو دیوتی با نام WWII دوباره به فضای جنگ جهانی دوم بازگشته است و دارای مدهای داستانی یک نفره و آن ین چند نفره می‌باشد. از نکات جالب بخش داستانی نشان دادن میزان سلامتی بازیکن و کمک‌رسانی هم تیمی‌ها در زمان مبارزه است. این بازی که از پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ می‌باشد، از منتقدین نیز نمرات بسیار بالایی را دریافت کرده است.

 

بازی call of duty

۴- Overwatch

بازی overwatchوتر قهرمانی و به صورت بازی آن ین تیمی می‌باشد و پس از گذشت ۲ سال از عرضه‌ی آن هنوز هم جزو محبوب‌ترین بازی‌های آن ین به شمار می‌رود که توانسته است نمرات بسیار بالا از منتقدین و جوایز مختلفی را در طی این سال‌ها به دست آورد. در این بازی در طی هر مسابقه ۱۲ نفر به دو تیم ۶ نفره تقسیم می‌شوند که هر بازیکن امکان انتخاب از بین ۲۰ شخصیت متفاوت را دارد که هر شخصیت بازی دارای سلاح‌ها و سبک مبارزه‌ی متفاوتی می‌باشد.

 

بازیoverwatch

۵- Farcry 5

farcy 5ازی اکشن ماجراجویی اول شخصیژگی‌های یک بازی شخصیت محور مانند ماموریت‌های اضافی و داستانی و گشتن در یک دنیای باز را دارد. سبک بازی مبارزه و گشتن در فضای آزاد می‌باشد که در مکان‌های مختلف با سربازهای دشمن و یا حیوانات وحشی با سلاحهای مختلف به مبارزه می‌پردازید. همچنین امکان بازی آن ین با دیگر بازیکنان برای انجام مراحل بازی و یا مبارزه با یکدیگر در این بازی وجود دارد.

 

بازی farcry 5

۶- Titanfall ۲

titanfall2ف نسخه اول دارای مد داستانی و تک نفره نیز می‌باشد. در این بازی اول شخص شوتر هر بازیکن کنترل یک تایتان را بر عهده دارد که یک اسکلت مکانیکی قابل کنترل توسط بازیکن است که دارای ویژگی‌های خاص مانند سرعت و تحرک با و سلاح‌های گوناگون می‌باشد. داستان بازی در یک دنیای علمی تخیلی اتفاق می‌افتد که شخصیت اصلی داستان باید به کمک تایتان خود از شلیک یک ابر سلاح جلوگیری کند. همچنین قسمت آن ین بازی دارای ۱۱ مد مختلف از جمله مد Free For All برای مبارزه با دیگر بازیکنان و تایتان‌هایشان می‌باشد.

 

بازی titanfall 2

۷- Rainbow Six Siege

بازی rainbow six seigeکتیکی بین دو تیم می‌باشد که بازیکنان به دو تیم مختلف حمله‌کننده و دفاع‌کننده تقسیم می‌شوند که هر تیم باید با همکاری بازیکنان خود به مبارزه تیم حریف در مدهای مختلف مانند خنثی‌سازی بمب یا محافظت از یک شخصیت برود.
با اینکه بازی دارای بخش داستانی جدا نیست ولی دارای چند مرحله کوچک است که به صورت تک نفره قابل بازیست. مهمترین ویژگی‌های این بازی محیط با قابلیت تخریب با و همکاری‌های گوناگون ما بین بازیکنان برای پیروزی در مبارزات می‌باشد.

 

بازی rainbow six siege

۸- Wolfenestein II

نسخه دوم بازی ولفنشتاین با نام new colossus قبلیستو در سبک اکشن ماجراجویی قرار دارد. داستان بازی به صورت یک داستان خیالی است که در آن نازی‌های آلمانی که در جنگ جهانی دوم پیروز شده‌اند، کنترل کشور آمریکا را در دست دارند و شخصیت اصلی بازی باید برای باز پس گیری کشورش از دست نازی‌ها تلاش کند. بازی دارای سلاحهای سنگین و سبک گوناگونی است که اکثر سلاح های بازی قابلیت حمل دوتایی نیز دارند. این بازی در مراسم بهترین بازی های سال ۲۰۱۷ جایزه بهترین بازی سبک اکشن را دریافت کرد.

 

بازی wolfenstein

۹- 1 Battlefield

برای اولین بار در سری بازی‌های battlfildبازی به جنگ جهانی اول و داستان‌های واقعی آن زمان مربوط می‌شود.
بازیکن در طی بازی امکان استفاده از سلاح‌های قدیمی مربوط به جنگ جهانی اول و یا سلاح‌های سرد گوناگون را دارد که خود به سه دسته سبک، متوسط و سنگین تقسیم می‌شوند. همچنین امکان استفاده از وسایل نقلیه مختلف مانند تانک ، خودرو ، قایق و یا حتی اسب نیز وجود دارد که همراه با قابلیت تخریب بالای محیط و گرافیک بسیار خوب، این بازی را به یکی از بهترین بازی‌های شوتر تبدیل کرده است. علاوه بر مد داستانی، این بازی دارای مدهای آن ین مختلف نیز می‌باشد.

 

بازی battlefield 1

۱۰- Prey

این بازی اول شخص شوتر، در سبک ترسناک می باشد که در آن شخصیت اصلی داستان در یک ایستگاه فضایی مابین زمین و ماه است که در آنجا در حال تحقیق در مورد موجودات فضایی است. فضای بازی preyاینکه در یک ایستگاه فضاییست ولی به صورت یک دنیای باز و به هم پیوسته می‌باشد. شخصیت بازی دارای قابلیت های مختلف است که توسط بازیکن انتخاب می‌شود و به غیر از تیراندازی، مخفی کاری نیز در این بازی وجود دارد و باید با گشت گذار در ایستگاه و پیدا کردن وسایل گوناگون در نهایت از این ایستگاه فرار کنیم.

 

بازی prey

به نظر شما چه بازی‌های دیگری در این سبک وجود دارد که در این لیست به آن اشاره نشده ولی شما را ساعت‌ها مجذوب خود کرده؟! با ما در میان بگذارید.