وبسایت خرید ps4 در انواع مختلف

مراکز و سایت های زیادی وجود دارند که کنسول ps4 را عرضه می کنند. اما ممکن است پیدا کردن یک سایت که بتوانید به آن اطمینان داشته باشید کار سختی باشد و برای این کار نیاز است که جستجو و تحقیقات زیادی انجام دهید. همچنین برای خرید ps4 در سایت های مختلف ممکن است با بالا پایین کردن سایت محصولی را که در نظر دارید پیدا نکنید. ولی از طریق سایت پی اس غرب شما می توانید انواع دستگاه ps4  کپی خور، دستگاه ps4 آماده، نو و یا کار کرده را پیدا کنید و آن را برای خرید سفارش دهید.‌

خرید دستگاه ps4 کپی خور هکی

برای ورژن های ‌های 5.07 و پایین تر از آن از این نوع ps۴ کپی خور استفاده می‌شود و کنسول هایی که دارای این ورژن ها هستند، فقط می توانند به این شکل کپی خوری شوند. یکی از نکات مهم در رابطه با ps4  کپی خور هکی این است که کنسول آن را به هیچ عنوان نباید به اینترنت وصل کرد و به هیچ عنوان هیچ یک از بازی ها و حتی خود کنسول را نمی توان آپدیت کرد. همچنین اگر از دیسک بازی استفاده شود، در صورتی که بازی نیازمند به آپدیت 5.5 باشد به طور اتوماتیک به مراحل آپدیت وارد شده و اکانت کپی خور از بین خواهد رفت.

این کنسول را باید به صورت نرم افزاری کپی خور کرد و در سخت افزار کنسول هیچ تغییر شکل نمی گیرد.

همه بازی ها با استفاده از خود مشتری انتخاب می شود و اکثر بازی هایی که در بازار به صورت کپی خور هکی وجود دارد را می‌توان از میان آنها به دلخواه عناوینی که مورد نظر هستند را انتخاب کرد.

در دستگاه هایی که دارای ۵۰۰ گیگابایت هستند، می‌توان حدود ۱۰ تا ۱۵ بازی روی کنسول کپی کرد. اما باید حجم بازی های انتخاب شده نیز در نظر گرفته شود.

خرید ps4

خرید دستگاه ps4 کپی خور اکانتی

یکی دیگر از انواع کنسول ps۴ کپی خور، نوع اکانتی می باشد که برای ورژن 5.07 و ورژن های  بالاتر از آن مناسب می باشد. کنسول هایی که دارای این ویژگی هستند فقط به این شکل کپی می شوند. در رابطه با ps۴ کپی خور اکانتی باید گفت که به هیچ عنوان نمی تواند کنسول را به اینترنت وصل کرده و نباید هیچ یک از بازی های آن و خود کنسول را آپدیت کنید.

این کنسول فقط به صورت نرم افزاری کپی خور شده و به هیچ عنوان باز نمی شود. به این معنا که در سخت افزار کنسول ها هیچ تغییری شکل نمی گیرد.

 مشتری فقط قادر به انتخاب ۳ بازی است و سایر بازی ها به صورت تصادفی روی کنسول کپی می‌شود.

برای دستگاه هایی که دارای اندازه ۵۰۰ گیگابایت یا حتی یک ترابایت باشند فقط امکان کپی کردن ۰۱ بازی وجود دارد.

برای خرید انواع دستگاه ps4 کپی خور هکی یا اکانتی می توانید این سایت را انتخاب کنید.

خرید ps4

خرید ps4 جدید

افراد زیادی وجود دارند که به دنبال خرید نمونه های جدید ps4 موجود در بازار می باشند. بنابراین به دنبال سایت ها یا مراکز فروشی هستند که فروش  ps4 به روز را انجام می دهند، با مراجعه به این سایت دیگر نیاز نیست شما وقت خود را در بازار به دنبال خرید ps4 جدید و آخرین مدل هدر دهید و خیلی راحت با چند کلیک می توانید این محصول را به صورت آنلاین خریداری کرده و با پرداخت آنلاین آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین به علت خرید اینترنتی این محصول برای آن نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نخواهید داشت.

خرید ps4

قیمت ps4  

آیا می دانید بازی ps4 دارای چه قیمتی است و چگونه باید از قیمت روز آن اطلاع پیدا کرد؟ در صورتی که قصد خرید ps4 را دارید و به دنبال مرکزی هستید که این محصول را با قیمت مناسب عرضه کند، با مراجعه به این سایت می توانید این محصول را به راحتی پیدا کرده و دیگر در کانال های مختلف به دنبال خرید فروش این بازی نباشید. در این سایت لیستی از انواع  ps4  آماده و جدید، ps4 کارکرده یا انواع کپی خور وجود دارد که شما می توانید محصول مورد نظر خود را با انواع قیمت آن مشاهده کرده و آن را برای خرید انتخاب کنید. قیمت انواع کنسول ps۴ بر اساس فاکتورهای مختلفی چون سال تولید بازی، نوع برند، میزان عرضه و تقاضا و موارد دیگر متفاوت می باشد.

خرید ps4

خرید ps4 از طریق سایت پی اس غرب

برای خرید ps4 می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. اما یکی از آسان ترین روش ها برای خرید آن خرید اینترنتی می باشد که خیلی راحت با مشاهده قیمت و عکس‌های آن می‌توانید از طریق این سایت این خرید اینترنتی را انجام دهید. انواع دستگاه ps4 ارائه شده در این سایت کاملاً جدید و با کیفیت بوده و این محصول با قیمت مناسب در اختیار مشتریان گذاشته می شود.  مشتریان می توانند با سفارش خرید ps4 از این سایت هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت کرده و خیلی زود آن را درب منزل تحویل بگیرند. امکان خرید ps4 برای مشتریان از هر جای ایران وجود دارد و این محصول برای آنها در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.