نصب بازی پلی استیشن بر روی کامپیوتر و اندروید

اگر بعد از خرید بازی های کامپیوتری با نحوه نصب و اجرای آن مشکل دارید و نمی دانید که این کار را چگونه انجام دهید، ما در این مجموعه آماده هستیم تا به شما روش های راه اندازی و نصب بازی پلی استیشن را به شما آموزش دهیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم که در این مقاله به طور خلاصه و مفید روش های نصب بازی پلی استیشن بر روی کامپیوتر و تلفن همراه اندرویدی را مورد بررسی قرار دهیم.

آموزش نصب بازی پلی استیشن

امروزه با توجه به فراگیری کامپیوترهای خانگی و امکان اتصال آنها به اینترنت، بازی های کامپیوتری، به ویژه بازی های آنلاین گروهی طرفداران بسیار زیادی داشته و افراد زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. استفاده از این بازی ها یک سری پیش نیازهایی لازم دارد که یکی از ابتدایی ترین آنها اطلاع از روش های نصب و راه اندازی آنها می باشد. به همین دلیل در ادامه می خواهیم شما را با روش های نصب بازی پلی استیشن 4، که یکی از پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری به شمار می رود، آشنا کنیم.

نصب بازی پلی استیشن

نصب بازی پلی استیشن روی کامپیوتر

اگر می خواهید بازی پلی استیشن را بر روی کامپیوتر نصب کنید، باید مراحل زیر را سپری نمایید:

·        در مرحله اول باید Remote Play را از سایت رسمی آن دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

·        در این مرحله باید سیستم نرم افزاری پلی استیشن را به جدیدترین نسخه بروزرسانی نمایید.

برای انجام این کار باید به بخش تنظیمات و قسمت System Software Update بروید.

·        در گام بعدی نوبت به باز کردن نرم افزار Remote Play و اتصال کنترل ها می رسد. برای انجام این کار باید کنترل ها با استفاده از سیستم USB به کامپیوتر متصل کرده و بعد از آن بر روی دکمه Start کلیک نمایید تا فرایند نصب درایورها آغاز شود.

·        در این گام باید مشخصات اکانت دستگاه پلی استیشن خود را وارد کنید.

·        در این مرحله باید چند دقیقه صبر کنید تا برنامه دستگاه پلی استیشن شما را جستجو کند.

اگر این زمان خیلی طولانی تر از حد انتظار شد، کافیست ثبت دستگاه را به صورت دستی انجام دهید.

برای ثبت دستی دستگاه پلی استیشن بر روی کامپیوتر لازم است که اتصال هر دو دستگاه بر روی یک شبکه باشد.

·        بعد از ثبت پلی استیشن به بخش تنظیمات و قسمت Remote Play Connection Settings مراجعه کرده و بر روی گزینه Add Device کلیک نمایید.

بعد از کلیک بر روی این گزینه یک رمز برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را در برنامه Remote Play وارد کنید.

·        اگر تمام مراحل گفته شده را به درستی انجام داده باشید، در این مرحله می توانید صفحه پلی استیشن را بر روی کامپیوتر خود مشاهده و بازی های مورد علاقه خود را اجرا کنید.

نصب بازی پلی استیشن

نصب بازی پلی استیشن روی اندروید

خیلی از کاربران علاقه دارند که بازی های جذاب و معروفی مانند PS4 را بر روی تلفن های اندرویدی خود اجرا کنند. به همین دلیل در این بخش تصمیم داریم روش نصب بازی پلی استیشن بر روی اندروید را نیز به شما آموزش دهیم.

·        برای اینکه بتوانید این بازی جذاب را روی تلفن همراه اندرویدی خود داشته باشید به نرم افزار Stream Link نیاز دارید.

·        در ابتدا نرم افزار Stream Link دانلود، نصب و راه اندازی کنید.

·        در گام بعدی باید به طور همزمان نرم افزار Remote Play را بر روی کامپیوتر و نرم افزار Stream Link را بر روی تلفن همراه اجرا کنید.

·        در این گام بر روی گزینه Start Playing کلیک کرده تا صفحه کامپیوتر به حالت تصویر بزرگ استیم بارگذاری شود.

·        در مرحله آخر می توانید با با فشردن همزمان کلید های Tab و Alt و انتخاب صفحه Remote Play از اجرای بازی پلی استیشن بر روی تلفن همراه اندرویدی خود نهایت لذت را ببرید.

نصب بازی پلی استیشن

نصب پلی استیشن بر روی هارد اکسترنال

بسیاری از کاربران همواره این سوال را می پرسند که چگونه می شود بازی پلی استیشن را که به صورت دیسک خریداری شده است، بر روی هارد کپی و نصب کرد؟

در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که امکان انجام این کار به جز در حالت خرید بازی دیجیتالی، به هیچ عنوان وجود ندارد.

نصب بازی پلی استیشن

خدمات نصب بازی PS4

اگر با مطالعه این مقاله هنوز هم با نحوه نصب سریع بازی پلی استیشن بر روی کامپیوتر و تلفن همراه خود مشکل دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با همکاران ما در تماس باشید و تا بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را در رابطه با چگونگی نصب و راه اندازی این بازی جذاب و دوست داشتنی دریافت کنید.