نحوه راه اندازی و نصب بازی ps4 چگونه است

برای نصب بازی Ps4 شما می توانید به دو صورت کپی و اکانتی این پلی استیشن را بر روی کنسول اجرا نمایید و به شکل آفلاین از بین پکیج های زیادی از پرطرفدارترین بازی های Ps4،مورد انتخابی را در لیست بازی های خود قرار دهید. البته خوب است بدانید جهت کپی خور کردن لازم است تا ورژن کنسول حتما 5.05 به پایین باشد، مطمئن بوده که اجرای این شیوه نصب بازی کاملا نرم افزاری می باشد و کنسول هیچ گونه صدمه ای نخواهد دید و مهمتر اینکه هر لحظه که درخواست نمایید به راحتی می توانید از کپیخور خارج شوید.

نحوه نصب بازی Ps4

مهمترین نکته در نصب بازی Ps4 آفلاین بودن آن است پس چنانچه کاربر به صورت آنلاین قصد بازی کردن با پلی استیشن Ps4 را داشته باشد احتمال دارد که بازی قفل شده و جهت نصب آن مجبور به پرداخت هزینه های مجدد شود. البته فراموش نکنید که تنها بازی های  قبل از 2018 که در مجموعه بازی های PDF هستند قابلیت کپی خور دارند، آن هم تنها برای کنسول هایی با ظرفیت 500 گیگابایت و یا یک ترابایت با ورژن هایی که قبلا ذکر کردیم. اما برای نصب بازی های جدید Ps4 که باید قابلیت اجرا بر روی کنسول ها با ظرفیت بالا وجود داشته باشد پس به شکل اکانت ترکیبی بهترین حالت ممکن خواهد بود. البته در این میان متخصصین فنی در سایت پی اس غرب می توانند نصب بازی های جدید Ps4، خرید Ps4، قیمت بازی Ps4 و هر گونه خدمات کامپیوتری دیگری را در این رابطه به شما ارائه دهند.

نصب بازی ps4

 نصب بازی Ps4 در خانه

نصب بازی Ps4 نمونه ای از نصب پلی استیشن های 4 است که عموما به صورت انتخابی با ظرفیت های قانونی انجام می گیرد. البته توجه داشته باشید که این نمونه بازی های کامپیوتری بسته به درخواست شما بین 24_72 ساعت قابل اجرا می باشد، تنها کافیست که یک گروه پشتیبانی مناسبی را مانند گروه پی اس غرب را برای نصب بازی های Ps4، آپدیت کردن پلی استیشن 4، به روز رسانی کنسول Ps4، فروش اکانت Ps4، فروش هکی Ps4، افزایش دادن سرعت کنسول، تعمیر کنسول بازی های 4 و...  انتخاب کنید تا مدت ها از خرید بازی های Ps4 در نسخه های قدیمی و جدیدترین بازی Ps4 نتیجه مطلوبی را به دست آورید. البته فراموش نکنید که امکان افزودن بازی جدید به لیست بازی های قبلی وجود ندارد و می بایست یک اکانت جدیدی را جهت بازی های جدید Ps4 نصب کرد.

نصب بازی ps4

 نصب جدیدترین بازی های Ps4

 آیا می دانید چگونه می توان بازی های پلی استیشن 4 را انتخاب کرد؟ بله کاربران گرامی می توانند با استفاده از یک گروه پشتیبانی با تجربه در نصب پلی استیشن های 4 تعدادی از بازی ها را انتخاب و نصب کنند و تعداد دیگری را که به شکل رندم نصب می شوند را در قسمت سفارش  قرار دهند. بنابراین هر فردی این امکان را در اختیار دارد تا کنسول خود را به آدرس چنین گروه های متخصصی ارسال کرده و در کمترین زمان ارزان ترین بازی های Ps4 را داشته باشد.

نصب بازی ps4

قیمت نصب بازی Ps4

نرخ گذاری نصب بازی Ps4 کاملا به صورت انتخابی است و هر کدام از فروشگاه ها می توانند قیمت دلخواهی را به مشتریان خود ارائه دهند. ولی غالبا این قیمت گذاری بیشتر بر اساس زمان بندی نصب بازی و همچنین تعداد نصب بازی های انتخاب شده انجام می گیرد. البته نحوه خرید بازی های کامپیوتری و همچنین بسته بندی کنسول و چگونگی ارسال آن هم بر قیمت پلی استیشن های متفاوت بی تاثیر نخواهد بود، از این رو متقاضیان گرامی بسته به انتخاب یکی از راه های ارسال کنسول مانند پست و یا تیپاکس می توانند قیمت بازی های آفلاین را در نرخ های متعددی از فروشگاه های ارائه دهنده استفاده نمایند.

نصب بازی ps4

بهترین فروشگاه نصب بازی های Ps4

 چنانچه به دنبال ارزان ترین قیمت نصب بازی Ps4 و اجرای جدیدترین پلی استیشن های آفلاین هستید بدون شک گروه تخصصی پی اس غرب می تواند یکی از بهترین فروشگاه های حاضر در کشور معرفی شود. در واقع متخصصین حرفه ای این فروشگاه بزرگ این توانایی را دارند تا در زمان نصب بازی های جدید ps4 در صورت درخواست مشتری تمام بازی های قبلی که از کنسول حذف شده اند را دوباره نصب و ضمن اجرای بازی های جدید در اختیار کاربر قرار دهند، از طرفی این گروه فنی به دلیل داشتن چندین سال سابقه کاری می تواند پشتیبانی خوبی از مشتریان خود انجام دهند و در زمان های لازم با کمترین هزینه آپدیت یا همان به روز رسانی ها را برای متقاضیان اجرا نماید.