معرفی کپی خور ایکس باکس

کپی خور ایکس باکس در واقع تغییر نرم افزاری کنسول بازی ایکس باکس است که سبب می شود تا شما به بازی های بیشتری دسترسی داشته باشید. البته این کار می تواند منجر به عدم اجرای بازی های آنلاین و دریافت آپدیت بازی ها برای شما شود اما شما می توانید با کپی خور کردن این دستگاه، به بازی های بیشتری دسترسی داشته باشید.در ادامه بیشتر به معرفی این نوع دستگاه خواهیم پرداخت.

معرفی ایکس باکس

xbox یکی از کنسول های قدرتمند بازی های ویدیویی است که از سال 2001 توسط کمپانی مایکروسافت عرضه شد. این وسیله در زمان حاضر تنها در مدل Xbox 360 و Xbox one در بازار یافت می شود که خود مدل های مختلفی دارد. از جمله این مدل ها عبارتند از:

  • xbox 360 اسلیم که دارای یک هارد 4 گیگابایت می باشد.

  • xbox 360 اسلیم با هارد 250 گیگابایت

  • xbox 360 اسلیم با هارد 320 گیگابایت

  • xbox one 

  • xbox one s

  • xbox one x

کپی خور ایکس باکس

معرفی کپی خور ایکس باکس

کپی خور کردن یک اصطلاحالات بعضا ناشناخته در دنیای کنسول های بازی های ویدیویی است که مفهوم متفاوتی دارد. کپی خور کردن در واقع نصب و اجرای بازی ها بدون اتصال کنسول به اینترنت و از طریق یک اکانت هک شده است. 

ایکس باکس وان نیز همانند سایر کنسول های بازی، تنها برای اکانت های کاربران خود که بازی های انحصاری آنها را تهیه می کنند، مجوز دسترسی و استفاده از این کنسول ها را ارائه می دهد و همین عامل سبب می شود تا تنها کسانی که به صورت قانونی اقدام به خرید و پرداخت هزینه های این کنسول و بازی های آن نموده اند، بتوانند با کنسول های پی اس فور، ایکس باکس و ... بازی کنند.

موضوع کپی خور کردن امروزه به خاطر هزینه های بالای این کنسول ها به خصوص در ایران بیشتر رایج شده است.

اطلاعات و لیست تولیدکنندگان آرد تهران

ویژگی های کپی خور ایکس باکس

کپی خور کردن کنسول یکی از کارهایی است که می توان به کمک آن، در استفاده از کنسول های بازی صرفه جویی کرد. اما این روش، یک راه شناخته شده نیست و معمولا با ایجاد تغییراتی در ساختار نرم افزاری کنسول همراه است.

به طور کلی در قسمت  ویژگی های کپی خور ایکس باکس باید گفت انواع کپی خور ایکس باکس در دو ویژگی با مدل های معمولی دچار تفاوت می شوند که اولین مورد آن تغییراتی در فریم ورک یا نرم افزار این کنسول و دومین مورد تغییر ریجن است. این تغییرات برای ایجاد دسترسی کاربران می باشد. 

اطلاعات و لیست تولیدکنندگان آرد تهران

علت کپی خور کردن ایکس باکس

برای توضیح چرایی کپی خور کردن ایکس باکس وان باید دو موضوع در نظر گرفته شود:

  • نوسانات شدید قیمت ارز به خصوص در ایران در زمانی که تحریم ها باعث محدود شدن منابع ارزی کشور شده است، باعث می شود تا محصولاتی که از کشور های خارجی به صورت کالاهای وارداتی به ایران وارد می شوند، به طرز قابل توجهی دچار افزایش قیمت شوند. این عامل سبب می شود تا کاربردهای کپی خور ایکس باکس برای صرف هزینه ای کمتر مورد توجه قرار گیرد.

  • استفاده از بازی های بیشتر در کنسول کپی خور ایکس باکس وان نیز دلیل دیگری است که می توان برای چرایی کپی خور کردن ایکس باکس وان بیان نمود. 

اگر شما به قیمت های مدل های ایکس باکس وان در فروشگاه های مختلف نگاه کنید، متوجه قیمت های بالای آن می شوید. به طور مثال می توان به قیمت های ایکس باکس وان ایکس از شرکت مایکروسافت در مدل 1 ترابایت اشاره نمود که در حدود 9.8 میلیون تومان هزینه داشته و همچنین مدل دیگر آن با نام ایکس باکس وان اس مایکروسافت 1 ترابایت در حدود 5.6 میلیون تومان قیمت دارد.

بنابراین با توجه به این دو دلیل، امروزه استفاده از  انواع کپی خور ایکس باکس مورد استقبال واقع شده است.

اطلاعات و لیست تولیدکنندگان آرد تهران

مزایا و معایب استفاده از کنسول کپی خور xbox

در نهایت لازم است قبل از خرید این نوع از کنسول ها، مشتریان علاوه بر اینکه به مشخصات کپی خور ایکس باکس  توجه نمایند، به مزایا و معایب کپی خور کردن کنسول ها نیز بیاندیشند. از جمله مزایا و معایب این کار باید گفت:

  • زمانی که کنسول خود را به صورت کپی خور در می آورید، می توانید با صرف هزینه کمتر، اقدام به تهیه بازی های آن نموده و از آنها لذت ببرید. 
  • مزیت دیگر این کار، تعداد بازی های بیشتری است که می توانید در کنسول خود داشته باشید. 
  • از معایب این کار باید به محدود شدن بازی های کنسول تنها به بازی های آفلاین اشاره نمود. زیرا در کنسول های کپی خور، اتصال به اینترنت موجب قفل شدن یا بن شدن بازی هایتان در این کنسول شود.