قیمت خرید جدیدترین کپی خور پلی استیشن

این روزها با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی که در جامعه پیش آمده است بنابراین بیشتر گیمرها تمایل دارند با کمک کپی خور پلی استیشن حجم زیادی از بازی ها را با قیمت کمتری انجام دهند . در واقع گیمرها انتخاب این راه را موثرترین روش برای استفاده بهتری از کنسول های چند میلیونی در نظر گرفته اند؛ زیرا با کپی خور کردن کنسول کاربر مجبور به انتخاب بازی های آنلاین نمی باشد بلکه این امکان وجود دارد تا حجم زیادی از بازی ها را به صورت آفلاین انجام دهد.

کپی خور پلی استیشن

خوب است بدانید قطعا لذت انجام پلی استیشن به اورجینال یا همان اصل بودن آن می باشد، اما امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت دلار در کشور، خرید بازیهای کامپیوتری به صورت اورجینال همراه با هزینه های گزافی خواهد بود که به هیچ وجه نمی تواند برای کنسول های سونی قیمت با صرفه ای باشد. پس به همین سبب افراد زیادی تمایل دارند تا با کپی خور پلی استیشن هزینه را تا حد چشم گیری کاهش دهند. پس چنانچه قصد دارید تا بازی های کامپیوتری دنیا را با قیمت های کمتری حدود یک دهم هزینه های اورجینال  انجام دهید بدون شک کپی خور پلی استیشن می تواند بهترین راهکار پیشنهادی به شما باشد.

کپی خور پلی استیشن

 نحوه عملکرد کپی خور کردن پلی استیشن

این روزها با وجود فروشگاه های زیادی که ادعای انجام کپی خور پلی استیشن را دارند بسیاری از صاحبین کنسول ها در واقع فریب تبلیغات پررنگ و لعاب آنها را خورده و جهت کپی خور سونی 4 و دیگر پلی خور پلی استیشن های متفاوت هزینه های زیادی را پرداخت می کنند. در صورتی که هر کاربری می تواند با ارسال کنسول خود از طریق پست و یا تیپاکس به مرکز گروه تخصصی پی اس غرب به آدرس ذکر شده در سایت با کمترین هزینه می تواند پلی استیشن انتخابی خود را کپی خور کند. البته فراموش نکنید که با کپی خور کردن کنسول دیگر امکان بازی های آنلاین برای شما وجود نخواهد داشت و تنها کاربر می تواند از بخش آفلاین از انجام بازی های کامپیوتری لذت کافی را ببرد.

کپی خور پلی استیشن

 جدیدترین کپی خور پلی استیشن

جدیدترین نسخه ای که برای کپی خور کردن کنسول ها به کار می رود نسخه 6.72 است که توسط یک هکر خارجی با نام GeoHot انتشار پیدا کرده است. در واقع بیشتر کاربران معتقدند که این هک تحت هیچ شرایطی به کنسول شما صدمه ای وارد نخواهد کرد و هیچ گاه باعث بن شدن کنسول نمی شود. البته به یاد داشته باشید که مهمترین فاکتور برای استفاده از این هک دارا بودن ورژن 6.72 و پایین تر برای هر دستگاه می باشد.

کپی خور پلی استیشن

 مزیت های کپی خور کردن کنسول

شما با کپی خور پلی استیشن ps4 می توانید بیش از صد بازی را به صورت رایگان انجام دهید. در حقیقت شما با نصب Freestore بر روی ps4 این امکان را در اختیار دارید تا با کنسول های pro و Slim تطابق زیادی داشته باشید و بدون وجود هیچ اختلالی با PNS به مقصود خود برسید، از طرفی شما می توانید فایل های زیادی را از سیستم های کامپیوتری به PS4 را منتقل کنید. البته شایان ذکر است که رسیدن به چنین مزیت هایی تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که کپی خور کردن کنسول به بهترین شکل و جدیدترین نسخه انجام شود که در این میان کارشناسان حرفه ای مجموعه پی اس غرب این اطمینان را به شما می دهند که با در اختیار داشتن کنسول می توانند بهترین کپی خور را بر روی کنسول شما نصب کنند.

کپی خور پلی استیشن

قیمت کپی خور کردن کنسول

اگر چه هر یک از فروشگاه های انجام کپی خور پلی استیشن های بازی هر کدام بنا به زمان صرف شده برای انجام کپی کردن کنسول و برخی موارد دیگر نرخ گذاری این کار را تعیین می کنند. اما به طور کلی خوب است بدانید کپی خور کردن کنسول  psبسیار کار آمدتر  از کپی خور کردن  کنسول های معمولی خواهد بود؛ زیرا کنسول های معمولی به حالت اکانت بازی ها را کپی می کند و معمولا اجرای بیشتر از سه بازی را برای کاربر فراهم نمی آورد. پس به همین دلیل است که قیمت کپی خورد کردن کنسول بنا به نوع کنسول می تواند در قیمت های مختلفی ارائه شود که در این میان باید گفت قیمت کپی خورد کردن کنسول ps در نرخ بالاتری از کپی خور کردن کنسول معمولی وجود دارد. البته چنانچه به فروشگاه پی اس غرب مراجعه ای داشته باشید می توانید از تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره مند شده و در ارزان تری قیمت هر نوع کنسول خود را کپی خور کنید.