فروش بازی کارکرده ps4 با قیمت مناسب

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد فروش بازی کارکردهps4 بپردازیم در صورتی که به دنبال خرید بازی کارکرده ps4 هستید و یا می خواهید در مورد فروش بازی کارکردهps4 اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید بازی های پی اس 4 از جمله بازی های محبوب و جذابی هستند که برای ساعت ها شما را سرگرم خواهند کرد.

بازی کارکردهps4 و بازی پلمپ

ps4 یکی از محبوب ترین کنسول ها می باشد که بسیار مورد علاقه بسیاری از گیمرها می باشد یکی از مزیت های ps4 این است که در آن تنوع بازی ها بسیار زیاد است و آن هم بازی هایی که همه گیمرها دوست دارند حداقل یکبار آن ها را تجربه کنند. بطور کلی بازی های پی اس 4 را می توان در دو گروه دسته بندی کرد یکی بازی های پلمپ و دیگری نیز بازی های کارکرده می باشد. بازی های پلمپ در واقع بازی های اورجینالی هستند که برای اولین بار خریداری و استفاده می شوند و قبل از شما کسی آن را مورد استفاده قرار نداده است. بازی های پلمپ توسط شرکت های اصلی تولید و به بازار عرضه می شوند و به دلیل این که پلمپ هستند دارای قیمت بالایی هستند.

فروش بازی کارکرده ps4

بازی کارکرده ps4

یکی دیگر از انواع بازی های پی اس 4 بازی کارکرده ps4 است همان طور که از نام آن مشخص است این بازی کارکرده است و در واقع پلمپ نیست تنها تفاوت بازی کارکرده ps4 با بازی های پلمپ این است که بازی های کارکرده در واقع دست دوم هستند و قبلا استفاده شده است و این به معنی این نیست که بازی های کارکرده اصل و یا اورجینال نیستند و در واقع کپی می باشند بازی کارکرده ps4 در واقع توسط شرکت و برند اصلی تولید و توزیع شده است و کیفیت بازی های اصل و اورجینال را دارد و شما با خیال آسوده می توانید این بازی ها را مورد استفاده قرار دهید.

فروش بازی کارکرده ps4

فروش بازی کارکردهps4

با توجه به استقبال فراوانی که از انواع بازی کارکرده ps4 شده است ما فروش بازی کارکردهps4 را در سایت خود قرار داده ایم لذا شما از طریق سایت ما می توانید لیست انواع بازی های کارکرده ps4 را مشاهده کنید و در صورت علاقه مندی برای خرید این بازی های هیجان انگیز اقدام کنید. مهم ترین نکته ای که در فروش بازی کارکرده ps4 در سایت ما مورد توجه است این می باشد که این بازی ها در حد بازی های پلمپ شده و آکبند هستند و کیفیت بازی های اصل و اروجینال را دارند. زمانی که بازی های کارکرده توسط وب سایت فروشگاهی ما تهیه می شود و در سایت برای فروش قرار  داده می شود می توانید از اصالت و سلامت آن اطمینان حاصل کنید چرا که پیش از فروش در سایت از لحاظ سلامت و اصالت مورد بررسی قرار می گیرند تا مشتریان با رضایت کامل بتوانند از آن استفاده کنند.

فروش بازی کارکرده ps4

فروش بازی کارکردهps4 با قیمت مناسب

فروش بازی کارکردهps4 را با قیمت بسیار مناسب در سایت برای شما علاقمندان به گیم قرار داده ایم یکی از مهم ترین ویژگی های بازی های کارکرده پی اس فور این است که این بازی ها در مقایسه با بازی های اورجینال از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و لذا شما می توانید با پرداخت هزینه کم تر نسبت به بازی های پلمپ شده همان بازی ها را با کیفیت اصل و اورجینال اجرا کنید. خرید بازی های کارکرده پی اس 4 از طریق سایت ما بسیار آسان است و شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را جست و جو کرده و سفارش خود را ثبت کنید در کم ترین زمان ممکن همکاران ما سفارش شما را آماده کرده و به نشانی پستی شما ارسال خواهند کرد و شما می توانید در جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

فروش بازی کارکرده ps4

انواع بازی کارکرده ps4

فروش بازی کارکردهps4 در سایت ما محدود به یک بازی ps4 نیست بلکه شما می توانید انواع مختلف این بازی ها را از طریق سایت ما خریداری کنید . مهم ترین انواع این بازی ها در سایت ما شامل بازی های ذیل هستند:

  • FINAL FANTASY VII REMAKE  (کارکرده)

  • Terminator: Resistance (کارکرده)

  • Call of Duty Modern Warfare (کارکرده)

  • Need for Speed Heat (کارکرده)

  • Gears 5 (کارکرده)

  • The Sinking City (کارکرده)

  • Nioh 2 (کارکرده)

  • Sekiro Shadows Die Twice (کارکرده)

  • Man of Medan (کارکرده)

  • Little Nightmares (کارکرده)

  • The Lego Movie 2 (کارکرده)

  • Call of Duty Black Ops 4 (کارکرده)