سایت فروش پلی استیشن با قیمت مناسب

سایت فروشگاهی پی اس غرب جزو آن دسته از سایت های معتبر در زمینه فروش پلی استیشن می باشد که به شما کمک می کند تا با انواع مختلف این دستگاه آشنا شده و متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را خریداری کنید. به طور کلی باید بدانید امروزه کنسول پلی استیشن جزو آن دسته از بازی های سرگرم کننده و محبوب در بین کودکان و نوجوانان بوده که با این حال طبیعتا لازم است در هنگام خرید آن مواردی را مد نظر قرار دهید.

نکات مهم در خرید پلی استیشن

پلی استیشن به طور کلی یک کنسول بازی ویدیویی بوده که در حال حاضر انواع مختلفی از آن در بازار موجود می باشد. این کنسول بازی برای اولین بار در ۳ دسامبر سال ۱۹۹۴ در کشور ژاپن منتشر شده است اما از آن زمان تاکنون تغییرات بسیار زیادی بر روی پلی استیشن ها ایجاد شده که طبیعتاً منجر به بالا رفتن کیفیت این بازی شده است. حال هنگامی که شما قصد خرید کنسول بازی پلی استیشن را داشتید در اولین مرحله لازم است از سایت های فروشگاهی معتبر که فروش پلی استیشن را به صورت مستقیم انجام می دهند این وسیله را سفارش دهید زیرا طبیعتاً این فروشگاه ها بهترین نوع گیمر را ارائه می دهند که در این جا ما به شما سایت پی اس غرب را پیشنهاد می کنیم.

فروش پلی استیشن

فروش پلی استیشن ۴ در پی اس غرب

با توجه به اینکه کنسول های بازی امروز در هر نقطه جهان طرفداران زیادی دارد شرکت های زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند که این امر موجب شده این محصول با برندهای مختلفی در بازار ارائه شود. در این میان از جمله کنسول های محبوب پلی استیشن ۴ بوده که قابلیت های زیادی دارد و به طور کلی می توان گفت این کنسول بازی یک کنسول حرفه ای بوده که برای جوانان و نوجوانان و همچنین گیمرها محبوب به شمار می رود. انجام بازی‌ های حرفه ای تک نفره و گروهی با استفاده از این کنسول بی نظیر بوده و افراد می ‌توانند در هر گروه سنی از آن استفاده کنند. علاوه بر این باید بدانید این سیستم بازی در دو نوع اسلیم و پرو موجود بوده که هر کدام از آنها ویژگی های مختص به خود را دارند. این موارد موجب شده در حال حاضر فروش پلی استیشن ۴ در سایت پی اس غرب بسیار رونق داشته باشد و به عنوان یکی از  محبوب ترین و جدیدترین سیستم ها شناخته شود. با وجود این موارد بهتر است قبل از خرید کنسول بازی حتماً به راهنمای خرید این سیستم ها دقت داشته باشید. به طوری که طبق راهنمایی خرید کنسول بازی می توان گفت نوع سوئیچ این سیستم ها مناسب ‌ترین گزینه برای کودکان بوده و پلی استیشن پرو برای گیمرهای حرفه ای گزینه ایده آل به شمار می ‌رود.

فروش پلی استیشن

معرفی پلی استیشن ۴ اسلیم

همانطور که گفته شد در سایت پی اس غرب که فروش پلی استیشن در انواع مختلف انجام می گیرد یکی از پرطرفدار ترین این وسیله ها پلی استیشن ۴ اسلیم است. در خصوص مشخصات این محصول باید بدانید اگرچه ممکن است در نگاه اول این دستگاه بهترین کنسول بازی به شمار نرود اما با فروش جهانی ۸۰ میلیون دستگاه می ‌توان گفت به عنوان یکی از محبوب ترین کنسول های بازی در جهان شناخته شده است. این وسیله سایز کوچکی داشته و با وجود اینکه امکان ارتباط با بازی های انحصاری فوق العاده را دارد طبیعتا مورد پسند بسیاری از افراد واقع می شود. افراد بعد از خرید این کنسول بازی، می توانند جهت داشتن نهایت کیفیت و لذت در بازی از هدست های vr استفاده کنند. البته باید بدانید یکی از مهمترین معایب این کنسول بازی، عدم توانایی پخش ویدیو و بازیهای k۴ است.

فروش پلی استیشن

معرفی پلی استیشن ۴ پرو

از دیگر انواع پلی استیشن ۴ نوع پرو آن بوده که از بسیاری از جهات می توان گفت این کنسول بازی یکی از بهترین کنسول ها در سال ۲۰۱۹ در ایران و شاید جهان می باشد. از جمله مهم‌ترین مزایای آن که موجب شده فروش پلی استیشن ۴ پرو رونق پیدا کند. بازی های انحصاری و بسیار متنوع آن بوده که طبیعتا برای هر سلیقه ای ده ها بازی دلخواه و مناسب در این پلی استیشن وجود دارد. همچنین این کنسول بازی قابلیت پخش بازی های با کیفیت را داشته و به راحتی شما را در دنیای تصاویر زنده غرق می کند. دیگر دلیل رونق فروش پلی استیشن پرو این است که پردازنده پلی استیشن ۴ پرو نسبت به دیگر دستگاه‌ها بسیار قوی‌تر است و همانند نوع قبلی شما می توانید از هدست وی آر نیز استفاده کنید. اما با تمام این موارد لازم است بدانید سایز نسبتا بزرگ این پلی استیشن و سخت افزار پایین آن نسبت به دیگر کنسول ها از جمله معایب آن به شمار می‌رود.

فروش پلی استیشن

انجام بازی های قدیمی با پلی استیشن

علاوه بر آنچه بیان شده از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید پلی استیشن به آن توجه نمایید امکان انجام بازی های قدیمی و آنلاین با این کنسول ها می باشد. با وجود این که بازی های کنسول ها قیمت نسبتاً بالایی دارد طبیعتاً پس از اینکه شما اقدام به خرید دستگاه بازی کردید باید هزینه دیگری برای خرید دیسک پرداخت نمایید اما در صورتی که این کنسول های بازی، قابلیت خواندن بازی قدیمی را داشته باشند شما می توانید از تمامی بازی هایی که از قبل داشته اید استفاده کنید. در اینجا باید بدانید اگر چه ps۴ به عنوان یکی از جدیدترین انواع پلی استیشن امروزه بسیار پرفروش می باشد اما فاقد این قابلیت بوده و امکان استفاده از بازی های ps۳ را به شما نمی دهد. در حالی که کنسول بازی ایکس باکس در این زمینه پیشقدم است و شما می توانید با استفاده از آن ۳۶۰ نسخه قدیمی تر را مشاهده کنید.

فروش پلی استیشن

قیمت فروش پلی استیشن

نکته دیگر که خریداران در هنگام تهیه کنسول بازی باید به آن توجه کنند قیمت فروش پلی استیشن می باشد. به طور کلی باید بدانید طبیعتاً قیمت فروش پلی استیشن ۴ نسبت به نسخه های قدیمی بالاتر بوده زیرا این دستگاه قابلیت های بیشتری دارد. با وجود این امر اگر شما به دنبال خرید دستگاه های بازی چندان حرفه‌ای نیستید و تنها برای سرگرمی به دنبال خرید کنسول می باشید بهتر است کنسول های حرفه ای و گران قیمت را انتخاب نکنید زیرا مدلهای ساده آن علیرغم اینکه نیاز شما را برطرف می کند قیمت کمتری دارد.