راهنمای جامع و کامل خرید dualshock4

امروزه افراد زیادی هستند که علاقه زیادی به dualshock4 برای بازی با ps4 دارند. این دسته های جدید دارای قابلیت های زیادی هستند که به گیمرها این فرصت را می دهند تا با تجربه بهتری با پی اس فور بازی کنند. بدون شک افرادی که قصد خرید dualshock4 را دارند علاقه مند هستند تا قبل از خرید به طور کامل با این دسته ها آشنا شوند و با داشتن اطلاعات کامل نسبت به این محصول اقدام به خرید آن کنند. به همین علت ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا کمی بیشتر درباره این دسته های جدید صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص این دسته برای شما بیان کنیم. علاوه بر این ما در بخش انتهایی این مطلب اطلاعات کاملی را درباره خرید این محصول نیز در اختیار شما قرار می دهیم.

کنترلرهای dualshock4

این کنترلرها نسل جدیدی از کنترلرهای پی اس فور می باشند که به تازگی روانه بازار شده اند و در مدت زمان کوتاهی موفق شده اند که طیف گسترده ای از گیمرها را تحت تاثیر خود قرار دهند به طوری که امروزه شاهد آن هستیم که افراد زیادی از این دسته های بازی در سراسر دنیا استفاده می کنند. کنترلرهای dualshock4 دارای قابلیت ها و ویژگی های زیادی می باشند که بازی کردن با پی اس فور را برای شما ساده تر می کنند و باعث می شوند تا شما لذت بیشتری از بازی خود ببرید. این کنترلرها توسط شرکت سونی تولید می شود که یکی از بهترین شرکت های دنیا در این زمینه است و همین موضوع می تواند نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این محصولات باشد. بنابراین اگر شما هم به دنبال خرید یک دسته بازی خاص برای ps4 خود می باشید توصیه ما به شما این است که حتما اقدام به خرید dualshock4 کنید.

خرید dualshock4

کنترلرهای dualshock4 چه ویژگی هایی دارند؟

قبل از آن که بخواهید اقدام به خرید dualshock4 کنید احتمالا علاقه مند هستید تا با ویژگی های این دسته های بازی پی اس فور بیشتر آشنا شوید. dualshock4 ها از یک صفحه لمسی خازنی برخوردار هستند و دارای یک بلندگوی جدا نیز می باشند که باعث می شود تا در زمان بازی کردن با پی اس فور خود بتوانید بیشتر و بهتر جذابیت های بازی را درک کنید و این باعث به وجود آمدن یک تجربه جدید در شما خواهد شد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ایده طراحی این دسته های بازی در ابتدا مانند دسته های ایکس باکس بود ولی از آن جایی که کاربران ps4 به دسته های شرکت سونی عادت کرده بودند سازندگان dualshock4 تصمیم گرفتند که شکل طراحی آن را مانند سایر کنترلر هایی که تاکنون تولید کرده اند انتخاب کنند. در dualshock4 شما می توانید دکمه های share و options را به جای دکمه هایی که قبلا با نام start و select مشاهده می کردید ببینید. علاوه بر این شما باید آنها را به صورت جداگانه شارژ کنید.

خرید dualshock4

برخی از قابلیت های مهم این کنترلر برای خرید dualshock4

نوار رنگی که در جلوی این دسته بازی قرار دارد موقعیت شما را در بازی مشخص می کند که بازیکن شماره یک با رنگ آبی، بازیکن شماره دو با رنگ قرمز، شماره سه با رنگ سبز و بازیکن شماره چهار هم با رنگ صورتی در بازی شناخته می شود. همانطور که در بخش قبلی نیز اشاره کردیم یک صفحه لمسی خازنی به این نسخه اضافه شده است که قابلیت های مختلفی را در بازی های مختلف برای شما خواهد داشت و شما می توانید با استفاده از آن عملیات های زوم، ضربه های سریع تر و ... را انجام دهید. شما می توانید به راحتی هدفون خود را به دسته بازی dualshock4 متصل کنید و از این طریق صدای بازی را بشنوید و این موضوع را می توان یکی از مهمترین مزایای خرید dualshock4 دانست. دوربین شبیه ساز حرکت نیز در کنار این دسته بازی به شما ارائه می شود که با استفاده از آن به سادگی می توانید یک گیم پلی تعاملی را ایجاد کرده و از آن استفاده کنید.

خرید dualshock4

قیمت dualshock4

شاید برای شما جالب باشد که بدانید قیمت dualshock4 بازی برخلاف سایر محصولاتی که به تازگی توسط شرکت سونی منتشر شده اند قیمت نجومی ندارد و شما می توانید dualshock4 را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید. این موضوع را می توان یکی از مهمترین ویژگی های این دسته بازی دانست چرا که بسیاری از افرادی که علاقه مند به خرید این دسته بودند نگرانی های زیادی برای خرید آن داشتند. دقت داشته باشید که در صورتی که از طریق فروشگاه ما یعنی فروشگاه اینترنتی پی اس غرب اقدام به خرید dualshock4 کنید می توانید این دسته بازی را با قیمت بسیار مناسب تری نیز خریداری کنید چرا که ما تخفیف های ویژه ای را برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید از این تخفیف ها نهایت استفاده را ببرید.

خرید dualshock4

خرید dualshock4

امروزه فروشگاه های زیادی در ایران وجود ندارند که اقدام به فروش dualshock4 کرده باشند و به همین علت شما برای خرید dualshock4 گزینه های زیادی را در مقابل خود مشاهده نمی کنید. یکی از بهترین فروشگاه هایی که شرایط بسیار خوبی را برای خرید این دسته های بازی برای شما فراهم کرده است فروشگاه پی اس غرب است که با مراجعه به آن به سادگی هرچه تمام می توانید این کنترلرها را برای پی اس فور خود خریداری کنید. استفاده از خدمات این وب سایت می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد که در ادامه بیشتر درباره این مزایا صحبت خواهیم کرد.

خرید dualshock4

مزایای خرید dualshock4 از فروشگاه پی اس غرب

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم استفاده از تخفیف های ویژه تنها یکی از مزایای خرید dualshock4 از وب سایت پی اس غرب است. مزیت دیگری که این وب سایت دارد این است که شما می توانید نسبت به اورجینال بودن و اصل بودن محصولات خریداری شده نهایت اطمینان را داشته باشید و با خیالی راحت اقدام به خرید dualshock4 از این وب سایت کنید. علاوه بر این مزیت دیگری که خرید dualshock4 از وب سایت پی اس غرب برای شما دارد مربوط به راحتی خرید است. با استفاده از خدمات آنلاینی که این وب سایت به شما ارائه می دهد می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه این محصول را خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید. بنابراین اگر شما هم قصد خرید dualshock4  را دارید حتما از فروشگاه اینترنتی ما دیدن کنید.