خرید و فروش دسته ps4 اورجینال

یکی از تجهیزاتی که اغلب مورد علاقه پسران است دسته ps4 و دستگاه پلی استیشن است که امروزه بیش از پیش مورد استقبال همگانی قرار گرفته و حتی برخی از بار ها تحت عنوان کافی گیم تاسیس شده اند. برای اینکه از دنیای گیم عقب نمانید بهتر است با نسل جدید دسته های سونی آشنا شوید.

دسته PS4

دسته ی ps4 ، دوال شاک و یا DualShock 4 نسل جدید کنترلر های سونی برای دستگاه های پلی استیشن است به تازگی وارد بازار فروش شده است. این کنترلر ها در رنگ ها و انواع مختلفی به دست تولید رسیده طراحی شده و به فروش می رسد. این سری از دسته های ps4 کیفیت برابری با دسته های قبلی دارند و تنها تفاوت آن ها در آپشن ها و ویژگی های جدید ایجاد شده است. دسته های ps4 عملکرد متفاوتی نسبت به دسته های سری قبلی دارند و لذت گیم را بالا برده و سبب ایجاد حس هیجان می شوند. برخی از ویژگی های جدید مانند لایت بار و لزرش های ناگهانی سبب ایجاد حس واقعی بودن در حین بازی می شود. آنچه در مورد خرید دسته ی ps4 حائز اهمیت است تشخیص تقلبی و یا اصل بودن آن است که اگر قادر به تشخیص آن نیستید بهتر است از فروشگاه معتبر psgharb اقدام به تهیه ps4 کنید.

دسته ps4

انواع دسته PS4

دسته ps4 انواع مختلقی از جهت رنگ و یا طرح دارد. قابلیت و یا عملکرد دسته های مختلف  ps4 با دیگری فرق ندارد و تنها از حیث رنگ است. از انواع دسته های  ps4 می توان به این موارد اشاره کرد :

  • دسته ps4 گلد
  • دسته ps4مسی
  • دسته ps4 ارغوانی
  • دسته ps4 مشکی (های کپی، برد اصلی + باتری 800 میلی آمپر)

رنگ بندی و طرح بندی دسته های ps4 نوعی احترام به انتخاب مشتری و در نظر گرفتن سلیقه او به شمار می آید. خریداران قادر خواهند بود با توجه به سلیقه ی خود و یا جنسیت اقدام به انتخاب رنگ ps4 خود کنند.

دسته ps4

ویژگی ها و مشخصات فنی دسته ی ps4

حال که از ویژگی های خاص و مشخصات دسته های ps4 گفتیم بهتر است چند گزینه از ویژگی های خاص این محصول را نیز نام ببریم:

  • دسته های ps4 سونی به صورت بی سیم ( Wireless ) اتصال می یابند.
  • یکی از ویژگی های جدید ps4 قابلیت اشتراک گذاری آن است که با فشردن یک دکمه قادر خواهید بود گیم را از همان لحظه ضبط و سپس با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  • سری جدید دسته های بازی دارای صفحه ی لمسی و تاچ است که برخی از اعمال بازی توسط آن صفحه به اجرا در می آید.
  • هیجان انگیز ترین ویژگی این دسته ها لایت بار آن است که در موقعیت های حساس بازی سبب ایجاد هیجان و یا هشدار می شود. لایت بار در رنگ های مختلفی روشن می شود.
  • دسته های ps4 دارای اسپیکر داخلی نیز هستند.
  • این دسته ها قابلیت نگهداری شارژ تا چند ساعت را دارد.
  • قابیلت شارژ با انواع اتصالات مانند اتصال USB نیز وجود دارد.
  • وزن دسته های ps4 حدوداً 200 گرم است.

دسته ps4

خرید دسته ps4 اصل

با همه گیر شدن دستگاه های پلی استیشن و گرایش افراد بسیاری به سمت گیم های پلی استیشنی و خرید و فروش دسته ps4 حجم عظیمی از دسته های ps4 تقلبی وارد بازار شد که بی کیفیتی آن غیر قابل انکار است. خرید از فروشگاه ها و مراکز معتبر فروش شما را از خرید دسته های تقلبی نجات می دهد. فروشگاه psgharb یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در زمینه ی فروش اورجینال این محصولات است که کالای فروخته شده را ضمانت می کند و به صورت اکسپرس برای مشتری ارسال می کند.

دسته ps4

نحوه ی تشخیص ps4 اصل از تقلبی

در اینجا چند نمونه از نکاتی که سبب شناخت دسته های بازی تقلبی از اصل می شود گرد آوری شده است که توجه به آن ها الزامی است. این نکات به این شرح اند :

  1. از اولین تفاوت های می توان به لوگوی دسته اشاره کرد. در نسخه های تقلبی گوشه های لوگو از هم فاصله دارند و در جنس های اورجینال این قضیه بر عکس است یعنی گوشه ها بهم چسبیده است.
  2. در نمونه های اصل دسته های ps4 علامت هدفون برجسته بوده و کلمه ی EXT به صورت کامل مشاهده می شود. در نمونه های تقلبی علامت هدفون و کلمه ی EXT به صورت محو و کم رنگ هک شده است.
  3. سومین تفاوت در جنس سطح آنالوگ هاست. در نمونه های اورجینال سطح آنالوگ ها زبر بوده و باعث ایجاد اصطکاک بین دست و دسته می شود اما در نمونه های تقلبی  سطح آنالوگ ها کاملا صاف است.
  4. نکته ی بعدی علامت USB است که در نسخه های تقلبی این علامت برجسته و در نسخه های اورجینال تو رفتگی دارد.

دسته ps4