خرید بازی کارکرده ps4 بدون خرابی

خرید بازی کارکرده ps4 برای افرادی که میل شدیدی به بازی گیم های مختلف دارند و یا می خواهند کلکسیونی خاص از بازی های پلی استیشن تهیه کنند بسیار مناسب است. قیمت بازی های کارکرده مقرون به صرفه است و علاوه بر قیمت مزایای دیگری نیز دارد. خرید بازی کارکرده ps4 از فروشگاه های معتبر ضامن کیفیت آن است.

بازی کارکرده ps4

همانطور که از نامش پیداست بازی کارکرده ps4 به آن دسته بازی های پلی استیشن اطلاق می شود که قبلا مصرف شده اند و حالا برای دفعه ی دوم به فروش می رسند. بازی کارکرده ps4 در برابر بازی های پلمپ قرار می گیرد این به این معنی است که پلمپ این محصولات قبلا باز شده است. در مواقع بسیاری خرید بازی کارکرده مزایای بسیاری نسبت به خرید آنلاین و نرم افزاری بازی دارد. شاید بار ها به هنگام نصب بازی ps4 به مشکلاتی برخورده اید و با ارور های مختلف مواجه شده اید که ارور و عدم نصب در بازی هایی که به صورت دیسک عرضه می شود وجود ندارد. این فروشگاه با نام فروشگاه psgharb از معتبر ترین و قدیمی ترین فروشگاه های تهران از حیث فروش بازی های ویدیویی است که به خرید و فروش بازی کارکرده ps4 نیز می پردازد. از آن جایی که خرید بازی دست دوم و کارکرده از حساسیت بیشتری برخوردار است بهتر است به هر فروشگاهی اعتماد نکنید.

خرید بازی کارکرده ps4

خرید بازی کارکرده ps4

خرید بازی کارکرده ps4 به صورت آنلاین و نرم افزاری وجود ندارد و تنها خرید بازی کارکرده ps4 مختص خرید بازی های دیسکی است. برای خرید بازی کارکرده پلی استیشن ابتدا اطلاعات دقیقی از نوع بازی و ژانر آن کسب کنید. از آنجایی که بازی های کارکرده و دست دوم همیشه قابل دسترس نیستند ممکن است بازی مورد نظر شما در فروشگاه ممکن نباشد. برای اطلاع از وجود یا عدم وجود بازی می توانید به قسمت جستجو مراجعه و نام بازی مورد نظر خود را وارد کنید تا در صورت وجود به شما نمایش داده شود. این فروشگاه سعی دارد که بازی های کارکرده با کیفیت عرضه کند اما نکته ای که در مورد بازی های کارکرده باید در نظر داشت این است که کیفیت این دیسک ها از سمت فروشگاه تضمین نمی شود و دارای گارانتی نمی باشد. در صورتی که هر گونه مشکل در نصب و اجرای گیم به وجود بیاید تمام مسئولیت آن بر عهده ی خود مشتری است. پس از وارد کردن مشخصات خود مانند نام و نام خانوادگی و آدرس خود منتظر بسته ی خود باشید.

خرید بازی کارکرده ps4

مزایای خرید بازی کارکرده پلی استیشن

خرید بازی پلی استیشن کارکرده چند مزیت استثنایی و خاص دارد که این مزیت ها به هنگام خرید بازی به صورت نرم افزاری و یا پلمپ وجود ندارد. این مزیت ها عبارتند از :

  1. در خرید بازی به صورت فیزیکی و دیسکی مشکلاتی مانند بروز ارور های مختلف برای شما رخ نمی دهد و با خیال راحت می توانید با قرار دادن دیسک درون دستگاه بازی کنید.

  2. با خرید بازی های کارکرده به صورت دیسکی نه تنها می توانید بازی کنید بلکه می توانید با قیمتی کم کلکسیونی از بازی های مختلف برای خود تهیه کنید.

  3. برای افرادی که تنها به فکر تهیه یک کلکسیون و آرشیو از بازی های پلی استیشن هستند خرید بازی های کارکرده راهکار خوبی برای افزایش تعداد کلکسیون است.

  4. قیمت عرضه ی بازی های دست دوم در مقایسه با خرید بازی به صورت نرم افزاری و یا پلمپ بسیار مقرون به صرفه ی اقتصادی است.

مزایای خرید بازی کارکرده ps4  از فروشگاه psgharb 

علاوه بر مزایای استفاده از بازی کارکرده ps4 ، خرید از فروشگاه psgharb  مزایای دیگری را برای مشتریان خود اختصاص می دهد که از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. مشتری قادر خواهد بود که انتخاب های مختلف را به صورت یکجا مشاهده کند و پس از بررسی اطلاعات و قیمت آن نسبت به خرید و تهیه آن اقدام کند.

  2. از آنجایی که تشخیص بازی کارکرده ps4 با کیفیت کار هرکسی نیست مسئولین این فروشگاه این امر را بر عهده می گیرند و تنها بازی های دست دوم با کیفیت ارائه می دهند.

  3. این فروشگاه بازی های دست دوم و کارکرده ps4 را با قیمتی کاملا استثنایی و منصفانه عرضه می کند.

خرید بازی کارکرده ps4

قیمت بازی کارکرده پلی استیشن

مسئله ای که باعث می شود افراد به سمت خرید بازی کارکرده ps4 روی بیاورند قیمت آن هاست. قیمت آن ها با توجه به تاریخ تولید و میزان استفاده از آن ها مشخص می شود که اغلب مبلغی منصفانه است. قیمت بازی کارکرده ps4 را نمی توان از منابع دیگری پیگیری کرد.