خرید استثنایی Dual Shock4 سونی

اگر یکی از افرادی هستید که Dual Shock4 را در دست دوستان خود و یا گیم نت ها دیده اید و حال به فکر خرید Dual Shock4 افتاده اید باید بگوییم بهترین فروشگاه را برای خرید انتخاب کرده اید. در ادامه با ما باشید تا از اهمیت خرید این کنترلر استثنایی مطلع شوید.

داستان Dual Shock

داستان PlayStation و کنترلر های Dual Shock بهم پیوسته است به نحوی که کنترلر های Dual Shock  تقریباً از ابتدای نام تجاری پلی استیشن موجود است. سونی به جای تعویض و طراحی مجدد DualShock ها بخش عمده ای از طراحی کنترلر ها یعنی آنالوگ دوگانه را به همان صورت نگه داشته است. اکنون ما در مورد یکی از کنترلر هایی حرف می زنیم که هم اکنون به حد کمال در دنیای بازی های نرم افزاری رسیده است. سری جدید کنترلر های سونی ، DualShock4 است که همانند سری قبلی خود بوده و تنها چند ویژگی جدید و لذت بخش به آن اضافه شده است. فروش DualShock4 امروزه توسط مراکز بسیاری صورت می گیرد ولی تنها خرید Dual Shock4 اورجینال سونی از طریق فروشگاه های معتبر امکان پذیر است  که باید بگوییم جای درستی آمده اید.

Dual Shock4

خصوصیات جدید Dual Shock4

DualShock4 چند خصوصیت جدید دارد که سبب برتری آن نسبت به سری قبلی خود شده است. این چند خصوصیت جدید دوال شاک 4 سبب ایجاد حس لذت بیشتر و همسو شدن با فضای بازی می شود. این سری از دوال شاک باعث می شود تا تسلط بیشتری به بازی داشته باشید و نسبت به حواشی آن اطلاع پیدا کنید. از ویژگی های جدید DualShock4 نوار نور یا لایت بار بر روی آن است که قابلیت رقص نور دارد و در رنگ های مختلف پخش می شود. این قسمت از دسته دوال شاک 4 نسبت به عملکرد گیمر واکنش نشان می دهد و در عملکرد های مثبت درخشان تر می شود. یک عدد بلندگوی مینیاتوری داخلی درون این کنترلر ها تعبیه شده است که تمامی خصوصیات صوتی فضای بازی را به بازیکن انتقال می دهد. جک هدست استریو نیز در این سری از کنترلر های سونی قرار داده شده است که سبب می شود صدا های مختلف بازی مانند انفجار را به صورت سه بعدی و با کیفیت بیشتری بشنوید. شگفت انگیزترین خصوصیت  ویژگی دوال شاک 4 قابلیت اشتراک گذاری آن است. با بکارگیری دکمه ی جدید SHARE می توانید فضا و تمامی اصوات بازی را ثبت و سپس با دوستان خود در فضاهای مختلف مجازی به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این کنترلر قدرتمند تعبیه شدن سنسور حرکتی در آن است که نسبت به نحوه ی نگه داشتن دوال شاک برای مثال شیب و یا حرکت دادن آن سریعا و به صورت هوشمند واکنش نشان می دهد. شارژ دوال شاک از طریق USB نیز امکان پذیر است که سبب خاص بودن این کنترلر فوق العاده می شود.

Dual Shock4

چرا باید Dual Shock4 خرید؟

حال زمان آن رسیده است که کنترلر قدیمی خود را با یک کنترلر جدید و استثنایی تعویض کنید. Dual Shock4 با سری های قبلی کنترلر های سونی قابل مقایسه نیست. اگر می خواهید به اندازه افرادی که از دوال شاک 4 برای بازی استفاده می کنند لذت ببرید بهتر است حتما به فکر خرید دوال شاک جدید و اورجینال باشید. اگر شخصی هستید که قبلا PS4 تهیه کرده اید بهتر است یک کنترلر جدید و اضافی با قیمت استثنایی نیز از این فروشگاه دریافت کنید تا هم از تخفیف ها بی بهره نمانید و هم یک کنترلر اضافی برای اشخاص جدید داشته باشید. اگر در خرید DualShock4 دست دست کنید ممکن است بعد ها این کنترلر ها با قیمت های نجومی عرضه شوند. پس هر چه سریعتر به فکر تهیه آن باشید به نفع شما خواهد بود.

Dual Shock4

عدم باخت با Dual Shock4 !

 در کنترلر بی سیم DualShock 4 چندین ویژگی ابتکاری تعبیه شده است که سبب ایجاد تعامل دو جانبه می شود. یکی از این ویژگی های ابتکاری ایجاد حساسیت بر روی دکمه های کنترلر است که باعث می شود کنترلر با حرکات شما همسو شود و همان واکنش را بر روی گیم اعمال کند. این کنترلر دارای یک صفحه لمسی و لایت بار است که لایت بار سبب ایجاد هماهنگی در حین بازی می شود چرا که این قسمت نوری در موقعیت های مختلف به گیمر هشدار ها و علامت های مختلف به جهت پیشبرد بازی می دهد. اگر ساده بگوییم کنترلر دوال شاک 4 سبب ارتباط فیزیکی بازیکن با گیم می شود. تمامی این خصوصیات از باخت شما جلوگیری می کند.

Dual Shock4

یک توصیه برای گیمر ها

اگر به فکر برد های پی در پی ، تسلط بر روی بازی ، افزایش لذت در بازی و عدم باخت هستید بهتر است در خرید Dual Shock4 تردید نکنید. هر چه زودتر به فکر تهیه دوال شاک 4 باشید به برد های هیجان انگیز در بازی های پلی استیشن نزدیک تر خواهید شد.