تولید یخچال ایکس باکس سری ایکس توسط مایکروسافت

بعد از پیروزی ایکس باکس در اولین دور از رقابت‌های آنلاین Brand Bracket با هشتگ BestOfTweet# در توییتر، مایکروسافت مینی یخچال‌های ایکس باکس سری ایکس را برای عموم عرضه خواهد کرد.

ایکس باکس در اولین دوره از تقابل توییتری Brand Bracket Championship، رقابت نزدیکی با برند شکلات و شیرینی Skittles داشت تا اینکه با مجموع ۳۴۱.۷۳۱ رأی، یک درصد بیشتر از اسکیتلز امتیاز جمع کرد. البته وعده‌ی آرون گرینبرگ یکی از عواملی بود که طرفداران را به سمت شرکت در این رقابت ترغیب کرده و در این پیروزی نقش مهمی داشت. گرینبرگ به طرفداران قول داده بود که اگر ایکس باکس در این رقابت پیروز شود، مایکروسافت واقعاً یخچال‌های کوچک ایکس باکس سری ایکس را خواهد ساخت.

از زمان عرضه کنسول نسل نهمی Xbox Series X، واکنش‌های طنزآمیز و متعددی به شباهت طراحی ظاهری این کنسول به یخچال فریزر در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شد که شاید یکی از معروف‌ترینِ آن‌ها، مقایسه اندازه این کنسول با یک یخچال واقعی در توسط دنیل احمد از شرکت Niko Partners باشد. البته قضیه به اینجا ختم نشد تا اینکه مایکروسافت یک نسخه واقعی از یخچالی با طراحی ایکس باکس سری ایکس را به اسنوپ داگ و iJustine ارسال کرد و حتی یک نسخه از آن را برای طرفداران به قرعه کشی گذاشت.