تغییر روند بازی باعث ضبط مجدد چند صحنه شده در death stranding چه میگذرد

با قضاوت بر اساس آنچه که تاکنون دیدیم ، Death Stranding یک بازی خطی نخواهد بود. بازیگران کوجیما و Death Stranding قلب خود را برای ساختن عنوانی جنجالی ریخته اند ، عنوانی که آژانس بازیکن و آزادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. و آن ذهنیت باز به روایت بازی منتقل شده است. بازیگران Death Stranding از بازیگران مشهور هالیوود تشکیل شده اند و نورمن ریدوس و مادس میکلسن به عنوان ستاره های برتر شناخته می شوند ، اما این بازی آنها را ملزم می کند که در خانه یا خانه های خطی خود در فیلم یا تلویزیون شاخه ای داشته باشند. مایکلزن ، که نقش آنتونیست نه چندان خوب کلیف را بازی می کند ، اخیراً کمی از روند ضبط با کوجیما و چگونگی تأثیرگذاری داستان داستانی روی اجراهای آنها پرده برداشت.

 

Mikkelsen در گفتگو با Tass ، فاش كرد كه Death Stranding دارای قوس داستانی غیرخطی است كه تصمیمات پخشكننده چگونگی حذف طرح را تغییر می دهد. وی برای دستیابی به این هدف گفت که بازیگران مجبور بودند چندین صحنه کوتاه ضبط کنند بدون اینکه دقیقاً بدانند چطور اتفاق می افتد.

 

Mikkelsen گفت: "ما در یک اتاق با پرده های سبز پوشیده از کت و شلوار سبز و کلاه ایمنی با دوربین - فوق العاده عجیب بودیم". "ما صحنه های کوچکی را انجام می دهیم و دقیقا نمی دانیم قوس داستان چیست زیرا این بازی در یک بازی قرار دارد و افراد می توانند آن را تغییر دهند. اما ما هر صحنه ای را اجرا می کنیم. "

Mikkelsen فقط ستایش Death Stranding و دید Kojima را تحسین کرد. بعد از چند ساعت بازی ، او گفت که این باعث انفجار او شد و افزود: "این نوع از بیرون است ، چیزی که قبلاً هرگز ندیده ایم."

 

مایکلزن وقتی از حضور ستاره های هالیوود در بازی های ویدئویی سؤال کرد ، خاطرنشان کرد که او در مورد کیانو ریوز که در سایبرپانک 2077 نقشی ایفا می کند ، می داند و می گوید: "این آینده خواهد بود."

 

نورمن ریدوس ، که نقش شخصیت اصلی تحویل سام سام بریدز را بازی می کند ، گفت که Death Stranding یک "زمین بازی امکانات" است و فکر می کند بازیکنان وقتی بازی می کنند گریه می کنند.