بهترین روش ها برای نصب بازی پلی استیشن

با توجه به گستردگی بازی های کامپیوتری، حدود چند سالی است دیده می شود که بسیاری از افراد، نصب بازی پلی استیشن را توسط شبکه PSN به شکل مجازی و دیجیتالی خرید می کنند که قطعا ضمن بالا بودن حجم اکثر بازی ها بیشتر از 40 گیگا بایت و پر هزینه بودن دانلود آنها برای گیمرها ممکن است انجام این کار همچنین با سرعت بسیار پایینی همراه  باشد و همچنین مشکلاتی را برای گیمرها به وجود آورد. اما در عصر حاضر نصب بازی پلی استیشن 1_2_3 و 4 که به صورت آفلاین انجام می گیرد،حجم زیادی از این دغدغه ها را برطرف کرده و باعث صرفه جویی در هزینه ها و زمان شده است.

چگونگی نصب بازی پلی استیشن

این روزها نصب بازی های اورجینال که بیشتر به بازی های هک شده شهرت دارند طرفداران بسیاری را پیدا کرده اند و اصولا به این صورت انجام می گیرد:

  • ابتدا کاربر می بایست برنامه PXS Download Helper را به دقت دانلود کرده و به داخل برنامه اجازه ورود پیدا کند.
  • زمانی که برنامه IP باز شد لازم است عدد مورد نیاز را در بخش Port وارد نمایید.
  • حالا نوبت کنسول است پس به قسمت Store وارد شوید و بازی مورد انتخاب خود را خرید کنید، سپس به صفحه کنسول باز گردید و به بخش Setting حضور پیدا کنید و سعی کنید وارد Newtwork شوید.
  • تنظیمات دستگاه خود را بر روی Custom قرا دهید.
  • حالا اجرا کننده برنامه PSX باشید و سپس بر روی گزینه Connection Test کلیک کنید و در نهایت نصب بازی پلی استیشن را به صورت اورجینال انجام دهید.

نصب بازی پلی استیشن

 روش نصب بازی پلی استیشن به روش هکی

برای نصب بازی های هکی لازم است تا ابتدا بازی انتخاب شده را دانلود کنید و به صورت PKG در اختیار بگیرید. سپس اطلاعات فایل انتخابی را به هارد exFAT انتقال دهید و هارد را به PS4  اتصال دهید و برای ادامه به قسمت Setting و Setting Debug وارد شوید تا در بخش Game فایل انتخابی خود را در هارد مشاهده نمایید. حالا این امکان را دارید تا در این بخش از اجرای برنامه نصب بازی پلی استیشن گیم مورد علاقه خود را نصب کرده و اجرا کنید. البته کسانی که به تازگی Ps4 را خریداری کرده اند بهتر است برای نصب بازی های پلی استیشن جدید با متخصصین حرفه ای گروه پی اس غرب مشاوره ای داشته باشند تا در نصب بازی های پلی استیشن  نکات لازم را به خوبی اجرا نمایند.

نصب بازی پلی استیشن

 بهترین روش نصب بازی های کامپیوتری

اگر چه نصب بازی پلی استیشن از طریق دانلود کردن امکان پذیر است اما قطعا هزینه های بالایی را برای کاربر به همراه دارد. اما امروزه با وجود PS4 و ارسال کنسول به فروشگاه های حرفه ای از طریق متقاضیان، نصب بازی پلی استیشن به سادگی به صورت آفلاین ممکن خواهد شد. اما به یاد داشته باشید که تحت هیچ شرایطی برای انجام چنین بازی هایی از اینترنت استفاده نکنید چرا که بازی در حال اجرا شدن ممکن است به یکباره قفل شود. نکته ای که در اینجا بهتر است به آن اشاره کنیم حذف بازی های گروهی به صورت آنلاین است و همچنین این امکان وجود دارد تا جهت نصب بازی کپیخور، فرمت exfat را جایگزین مناسبی برای هارد از فلش قرار داد.

نصب بازی پلی استیشن

بهترین سایت برای دانلود بازی کپیخور

اگر چه سایت های زیادی برای دانلود بازی های هیجان انگیز هکی کنسول وجود دارد اما در این میان سایت پی اس غرب می تواند یکی از مشهورترین سایت هایی باشد که ضمن فراهم آوردن دانلود بازی های پرحجم در کمترین قیمت این توانایی را تا دارد تا کاربران را پشتیبانی کرده و آپدیت بازی ها را به سادگی انجام دهد. البته شایان ذکر است که این سایت با دریافت کنسول های شما می تواند نصب بازی های پلی استیشن کپی و اکانت را در اسرع وقت برای شما به راحتی انجام دهد.

نصب بازی پلی استیشن

 خرید پلی استیشن

چنانچه قصد دارید تا بازی پلی استیشن جدیدی را نصب کنید. قبل از هر کاری لازم است ورژن دستگاه خود را بررسی کنید تا در زمان نصب بازی های کپی و یا اکانت با مشکل رو به رو نشوید. البته در زمان نصب بازی های جدید غالبا بازی های دانلود شده قدیمی همگی پاک خواهند شد، پس اگر نیاز به بازی های حذف شده خود داشته باشید می بایست در نصب بازی های جدید نسخه بازی های قدیمی را نیز در لیست بازی ها قرار دهید و بازی هایی را مجددا نصب کنید البته توجه داشته باشید که جمع ظرفیت آنها از ظرفیت دستگاه شما بیشتر نباشد؛ زیرا دانلود برخی از بازی ها ناتمام باقی خواهد ماند.