بهترین بازی‌های PS4 در سال 2020

پس از چند ماه انتظار سرانجام اولین بروزرسانی از لیست پرطرفدارترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2020 منتشر شد. در ادامه این بازی‌ها را معرفی می‌کنیم:

Control

این بازی موضوعی اکشن دارد. شخصیت اصلی Control خانم جوانی است که برای پیدا کردن برادر گمشده خود وارد سرزمین هایی با نیروهای ماورایی می شود و باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذراند.

God of War

علاقه بسیار زیاد کاربران به بازی God Of War باعث شده این بازی در لیست پرطرفدارترین بازی های پلی استیشن قرار بگیرد. در نسخه جدید این بازی امکانات بیشتری در اختیار شخصیت اصلی داستان قرار گرفته که باعث می شود گیمر هیجان بیشتری را تجربه کند.

Horizon Zero Dawn

بازی داستانی آخرالزمانی را روایت می کند. گیمر در این بازی در نقش شخصیت های متعددی با نیروهای اهریمنی جنگیده و با شکست آن ها راهی مراحل بالاتر می شود. یکی از نکات جالب در این بازی تلفیق سلاح های سنتی با مدرن است. به عنوان مثال یکی از شخصیت ها در جریان بازی هم از سلاح های پیشرفته استفاده می کند و هم از تیر و کمان.

Marvel’s Spider-Man

بازی مرد عنکبوتی نیز مانند فیلم سینمایی آن طرفداران بسیاری دارد. این بازی از سوی شرکت سونی طراحی و عرضه شده است. گیمر با در دست گرفتن کنترل شخصیت اصلی بازی با افراد شرور و خلافکار در نیویورک می جنگد و به دنبال آرامش و صلح مردم است.

Persona ۵ Royal

گیمر در این بازی به جای شخصیت های نوجوانی که در دوران تحصیل در دبیرستان را میگذرانند قرار میگیرد. موضوع بازی تا حد زیادی در مورد داستان های احساسی و مشکلاتی است که دانش‌آموزان دبیرستانی تجربه می‌کنند.

Red Dead Redemption

بازی Red Dead Redemption توسط شرکت راک‌استار تولید شده است. این بازی از همان ابتدای انتشار مورد استقبال کاربران قرار گرفت و تا کنون نیز فروش چشمگیری داشته است.

راک استار برای تولید نسخه دوم این بازی هزینه های گزافی انجام داد و امکانات بسیار بیشتری نسبت به گذشته را در اختیار گیمرها قرار داده است. در این بازی داستان چند جنگجوی وسترن روایت می‌شود. این افراد باید دشمنان خود را شکست داده و ماموریت های مختلفی را به سرانجام برسانند.