بازی های پلی استیشن 4، اوج هیجان بازی های ویدئویی

با پلی استیشن 4 بازی های هیجان انگیز ویدوئی را با کیفیتی باور نکردنی انجام دهید. بازی های پلی استیشن 4 را می توانید به صورت آنلاین و با افرادی در سراسر دنیا انجام دهید و یا اینکه بازی را خریداری کرده و به صورت همیشگی به همراه خود داشته باشید. بازی های کنسول بازی ps4 در دسته بندی های مختلف تهیه و تولید شده است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود، آن ها را انتخاب و خریداری کنید.

پلی استیشن 4

پلی استیشن 4 و مشخصات آن

اولین مدل ازپلی استیشن 4 با نام مدل 10 در سال 2013 تولید و روانه بازار شد. این مدل دارای مشکلات سخت افزاری مانند بلندی صدای فن بود. به همین دلیل پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، مدل 11 پلی استیشن 4 با حذف این مشکلات به بازار عرضه شد. مدل 12 پلی استیشن 4 در سال 2015 به بازار روانه شد که آخرین مدل از پلی استیشن 4 بود. تغییراتی که این مدل نسبت به مدل های قبلی دارد شامل مات بودن سطح کنسول بازی ps4، کاهش صدای فن، تعویض مادربورد و استفاده از دکمه فیزیکی به جای دکمه های لمسی است. 

مشخصات پلی استیشن 4 عبارت است از: رم 8 گیگا بایتی، هارد 500 گیگا بایتی، امکان تعویض هارد پلی استیشن، ساپورت از رزولوشن تصویری تا 1080 پی، ساپورت از بازی های سه بعدی، دارای بلوتوث، امکان وصل شدن 4 دسته همزمان به پلی استیشن.

پلی استیشن 4

بازی های پلی استیشن 4 

شما می توانید بازی های موجود برای ps4 را به دو صورت خریداری کنید. نوع اول آن خریداری بازی به صورت دیسک های موجود در بازار بوده و نوع دوم آن خریداری بازی به صورت دیجیتال از طریق گیفت کارت و مستر کارت از فروشگاه پلی استیشن است.

در صورت خرید به صورت دیجیتال، اگر رمز عبور شما ضعیف باشد و یا اینکه از اکانت خود به خوبی مواظبت نکنید، امکان هک کردن اکانت شما وجود دارد. بنابراین خرید دیجیتال امنیت بالایی ندارد و بهتر است بازی ها را به صورت فیزیکی خریداری کنید.

بازی های پلمپ ps4 یا بازی های دست دوم؟

شاید یکی از موضوعاتی که برای خرید بازی های پلپ و دست دوم مورد توجه قرار می گیرد، موضوع قیمت این بازی ها است. به تبع بازی های دست دوم قیمت پایین تری نسبت به بازی های پلمپ دارند. اما باید به این سوال پاسخ داد که قیمت بیشتر بازی های پلمپ به چه علتی است؟ علت این است که احتمال خراب شدن بازی های پلمپ نسبت به بازی های دست دوم کمتر است. از سویی یکی از گزینه هایی که بازی های پلمپ در اختیار شما قرار می دهند، کدهایی است که داخل جلد این بازی ها قرار گرفته اند و با ثبت آنان، شما می توانید به برخی قابلیت های هیجان انگیز دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال در برخی بازی های جنگی، استفاده از کدهای آن، باعث می شود لباس یا اسلحه ای جدید در بازی به شما داده شود.

پلی استیشن 4

بهترین بازی های ps4 و ژانر آن ها

بازی های ps4 در ژانرهای متفاوت ترسناک، اکشن، ماجراجویی، تیراندازی، مبارزه ای، ورزشی، بقا، ریتمیک، نقش آفرینی، شبیه سازی و استراتژی وجود دارند که شما با توجه به علاقه خود، می توانید از آن ها خریداری کنید. بازی های ps4 آنچنان با کیفیت بالایی تهیه و تولید شده اند که به شما حس واقعی بودن دست می دهد. همچنین ps4 از بازی های سه بعدی نیز حمایت می کند که با بازی ها می توانید اوج هیجان را تجربه کنید. در این بخش لیستی از بهترین و محبوب ترین بازی های ps4 سال 2019 به همراه ژانر آن ها آورده شده است که به شما در انتخاب بازی مورد نظرتان کمک کند.

  • بازی red dead refemption 2: سبک اکشن و تیراندازی
  • بازی spider man: سبک ماجراجویی
  • بازی dead stranding: سبک ترسناک
  • بازی uncharted 4: سبک ماجراجویی و اکشن
  • بازی God of war: سبک جنگی ماجراجویی
  • بازی Rainbow six siege: سبک شوتر آنلاین
  • بازی Last of us: سبک داستانی و نقش آفرینی
  • بازی Horizon zero Dawn: سبک اکشن
  • بازی Resident evil2: سبک ترسناک

قیمت بازی های ps4 و خرید آن ها

قیمت بازی های ps4 برحسب دلار است. بنابراین قیمت ثابتی ندارد و تغییرات قیمتی آن به صورت روزانه است. برای اطلاع از قیمت بازی های پلی استیشن 4 و کسب اطلاعات بیشتر می توانید سایت ما را مطالعه کنید و یا با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. 

در سایت ما انواع بازی های پلمپ پلی استیشن 4 در ژانرهای متنوع با قیمت مناسب وجود دارد و شما می توانید با اطمینان کامل از سایت ما خریداری نمایید.

پلی استیشن 4