آموزش آسان و اصولی نصب بازی ایکس باکس

نصب بازی ایکس باکس یکی از دغدغه های بسیار مهم کودکان علاقه مند به بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی است.  امروزه با توجه به گسترش شبکه های اینترنتی و فضای مجازی، یادگیری روش نصب آسان بازی های کامپیوتری از جمله بازی های ایکس باکس به شکل کامل و جامع در دسترس متقاضیان و کاربران قرار گرفته و لذت یک بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده را به ارمغان آورده است.

 نقش بازی های کامپیوتری در زندگی کودکان

 امروزه بازی های کامپیوتری یکی از اصلی ترین و جذاب ترین فاکتورهای زندگی کودکان به شمار آمده و نیمی از اوقات فراغت روزمره آنها را به خود اختصاص می‌دهند. جذابیت بسیار زیاد بازی های کامپیوتری در انواع مختلف آن، بزرگسالان را نیز به خود جذب نموده و توانسته است بهترین جایگزین سرگرمی های قدیمی در اوقات فراغت آنها  محسوب شود.  کمپانی های مختلف بازی های کامپیوتری، تمامی محصولات خود را به شکل فراگیر و قابل استفاده در تمامی کنسول های بازی طراحی و تولید نموده و در اختیار بازار مصرف قرار داده اند.  ایکس باکس یکی از کنسول های بازی پرطرفدار، نسبتاً گران قیمت، با قابلیت ها و امکانات فراوان است.  این کنسول بازی دارای مدل های مختلفی بوده و در چند سال اخیر طیف وسیعی از علاقه مندان به بازی های کامپیوتری را به خود جلب نموده است.

نصب بازی ایکس باکس

 نصب بازی ایکس باکسone  چگونه است؟

 نصب بازی بر روی ایکس باکس one به دو طریق انجام خواهد گرفت.

 روش اول، نصب بازی از روی دیسک بر روی ایکس باکس است که در این روش دیسک بازی را در دستگاه قرار داده و پس از بررسی توسط کنسول به شکل خودکار، پاسخی مبتنی بر نصب موفقیت آمیز بازی برای کاربر ارسال خواهد شد.

نصب بازی ایکس باکس

 روش دوم، نصب بازی ایکس باکس  از طریق Xbox Games Storeاست، که در این روش، بازی مورد نظر از فروشگاه بازی های ایکس باکس اینترنتی دانلود شده و به شکل خودکار نصب خواهد شد .

 آموزش آسان نصب بازی ایکس باکس مدل  X-one

 توصیه می‌شود پیش از یادگیری مراحل نصب بازی  ایکس باکس وان، نحوه اضافه کردن هارد اکسترنال به ایکس باکس one را آموخته و سپس  این مرحله را آغاز نمایید.

 در نخستین مرحله از نصب بازی ایکس باکس ، هارد اکسترنال خود را به کنسول بازی متصل نموده و پس از ظهور پیغامی با مضمون Use for media، گزینهFormat Storage device  را انتخاب و یک نام به دلخواه برای هارد اکسترنال خود انتخاب نمایید .

 در این مرحله گزینهInstall new things here  و مجدداً گزینه Format Storage device  را انتخاب نموده و پس از ظهور پیغامExternal Storage ready، هارد اکسترنال خود را از کنسول بازی جدا کنید.

 هارد اکسترنال را در این مرحله به کامپیوتر متصل نموده و نرم افزار Xbox One External USB Storage Device Converter را اجرا نمایید.

 پس از باز شدن صفحه اصلی نرم‌افزار گزینهScan  را انتخاب نموده و اجازه دهید هارد شما شناسایی شود. پس از شناسایی هارد، روی آن راست کلیک کرده و گزینه Enable PC Mode  را انتخاب نمایید. در این مرحله مجددا گزینهScan  را انتخاب نموده و تغییرات اعمال شده در هارد را مشاهده کنید. هارد خود را قطع نموده و مجدداً آن را به کامپیوتر متصل نمایید، در این مرحله از طریق گزینه My Computer  وارد هارد مورد نظر شده از شناسایی آن اطمینان حاصل نمایید.

 در این مرحله از نصب بازی ایکس باکس، بازی مورد نظر را در هارد کپی نموده و مجدداً گزینهScan  را در نرم‌افزار مذکور فعال نمایید.

 بر روی هارد راست کلیک نموده و گزینهEnable XBOX Mode انتخاب و مجدداً گزینه اسکن را فعال نمایید. در این مرحله گزینه Xbox Mode  در سمت راست هارد شما ظاهر شده و شما می توانید هارد اکسترنال را از کامپیوتر جدا و به کنسول متصل نمایید.

 در مرحله آخر بازی مورد نظر خود را در بخشMy games and apps جستجو نموده و اجرا نمایید.

نصب بازی ایکس باکس

 نصب بازی ایکس باکس مدل ۳۶۰ چگونه است؟

 در مرحله اول نرم افزارImgBurn را دانلود و اجرا نموده و گزینهWrite  را انتخاب نمایید.

 در این مرحله از نصب بازی ایکس باکس مدل ۳۶۰، گزینهBrowse for a file  را انتخاب و از پنجرهopen ، فایل دارای پسوندdvd  را انتخاب کنید.

 در این مرحله از نصب بازی ایکس باکس ، دی وی دی را در دستگاه قرار داده، و کلیدwrite  را انتخاب و اجازه دهید بررسی دیسک توسط برنامه آغاز شود. پس از پایان این مرحله، دیسک مورد نظر شما برای استفاده در کنسول بازی آماده است.

نصب بازی ایکس باکس

خرید بازی های ایکس باکس

توصیه می شود به منظور خرید و نصب بازی های کنسول ایکس باکس به مراکز و یا سایت های فروشگاه  اینترنتی معتبر مراجعه نموده و از خرید نسخه های فیک، کپی، بی کیفیت با قیمت های ارزان تر اجتناب نمایید.